שינוי לוגו ועיצוב אריזות: טבע יוצאת במהלך חזותי ומיצובי חדש

 | 
telegram

חברת הפארמה טבע הודיעה היום (יום א') על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל ובסך הכל בעוד כ-20 שווקים נוספים - כחלק מהשקת המותג הגלובאלי שכבר יושם ב-8 מדינות, בהן ארה"ב, רוסיה וצרפת. השקת המותג הגלובאלי היא חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון שהחלו בדצמבר 2017, וכללו גם פיטוריהם של אלפי עובדים וסגירת מפעלים בישראל ובעולם. המהלך יתרחש על פני שנתיים, ויכלול עיצוב חדש לפורטפוליו אריזות המוצרים של טבע בישראל; פעילות מאסיבית בדיגיטל, קידום פעילויות ומיזמים שונים, ושינוי בלוגו שלה, שיחליף את הקודם שעוצב לפני 33 שנה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות