שינוי לוגו ועיצוב אריזות: טבע יוצאת במהלך חזותי ומיצובי חדש
כתבי אייס span > a > | 
חברת הפארמה טבע הודיעה היום (יום א') על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל ובסך הכל בעוד כ-20 שווקים נוספים - כחלק מהשקת המותג הגלובאלי שכבר יושם ב-8 מדינות, בהן ארה"ב, רוסיה וצרפת. השקת המותג הגלובאלי היא חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון שהחלו בדצמבר 2017, וכללו גם פיטוריהם של אלפי עובדים וסגירת מפעלים בישראל ובעולם. המהלך יתרחש על פני שנתיים, ויכלול עיצוב חדש לפורטפוליו אריזות המוצרים של טבע בישראל; פעילות מאסיבית בדיגיטל, קידום פעילויות ומיזמים שונים, ושינוי בלוגו שלה, שיחליף את הקודם שעוצב לפני 33 שנה.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה