רבי אינטראקטיב פיתחה אפליקציה לחובבי אירוויזיון בה ידרגו וינחשו את התוצאות
לאחר שאימץ בחודש שעבר את המשחק "דוז או בוז" של כאן, בו נחשפו שירי האירוויזיון בפעם הראשונה מבלי לדעת איזו מדינה הם מייצגים, איגוד השידור האירופי מאמץ מוצר נוסף של התאגיד, המדמה תחרות בין כלל חובבי האירוויזיון ומאפשר לכל אחד להרכיב את הרשימה שלו ולחזות את התוצאות, בסיום האירוע יוכרזו מומחי האירוויזיון מכל אירופה.
את שני המוצרים הקימה סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שהייתה גם מי שפיתחה את האפליקציה של הכוכב הבא לאירוויזיון דרכה הצופים בבית הצביעו. הפלטפורמה תושק באתר הרשמי של האירוויזיון ותאפשר לקהל לבחור 10 שירים מתוך 41 שירי האירוויזיון ולמקם אותם על פי המקומות שהם חושבים שאליהם יגיעו בתוצאות הסופיות בתחרות. המשתמש יכול לשנות את הרשימה שלו לאורך הדרך ולשתף עם החברים סרטון שמונפק מהפלטפורמה עם תקציר הבחירות שלו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.רבי אינטראקטיב מבינים טכנולוגיה וקרייאטיב אבל החברהאחד שיודע 21/06/2019 23:52הגב לתגובה זו0 0לא עושה כסף כסף עדיין כי גיל הבעלים משמש גם מנכל והוא איש טכנולוגי ולא מבין בכספים, עד שהוא לא יביא לשם מישהו שינהל את החברה זה לא יתקדם לשום מקום. אני עבדתי שם שנתיים. כיף לעבוד שם, גם הם שילמו לי שכר יפה יחסית למקומות אחרים. אבל אני יודע מה המצב הכספי של החברה ..סגור
-
3.הייתי אצלהם בפגישה לפיתוח אפליקציה נתנו לי מחיר גבוהשי בנידי 19/06/2019 03:47הגב לתגובה זו0 0נראה לי שהם יקרניםסגור
-
2.רבי אינטראקטיב עובדים גם בחול?דניאל מורן 11/05/2019 02:50הגב לתגובה זו0 0מצחיק השם שלהםסגור
-
1.הם עושים רק דברים של הטלוויזיה לא מבינה מה הקטע (ל"ת)נוגה אביב 17/04/2019 00:55הגב לתגובה זו0 0סגור