
צילום: iStock
טור
על איזה ערוץ שיווק אסור לבעלי עסקים קטנים לוותר?
קידום ממומן הוא ערוץ שיווק יעיל ואפקטיבי שאסור לבעלי עסקים קטנים לוותר עליו, במיוחד כשצריך תוצאות מידיות. מור מריג' מסבירה (תוכן שיווקי)
לא סתם קידום אורגני נחשב לערוץ שיווק מוביל ופופולרי. הוא יציב, הוא ארוך טווח, הוא שואף למקם אתכם בעמוד הראשון והנצפה ביותר בגוגל, להכניס תנועה, לבסס אתכם כאוטוריטה בתחום ואין טעם שאמשיך למנות את היתרונות כי הם רבים, ידועים ומוכרים היטב. העניין הוא, שלמרות כל אלה, לא לכולם מתאים קידום אורגני. נשמע מוזר, אני יודעת. איך יכול להיות שיש מישהו שלא מתאים לו כל הטוב הזה? שאלה טובה. לצד כל הדברים הבאמת נפלאים האלה, יש כמה דברים שכדאי לזכור:
- קידום אורגני לא מיועד לבעלי עסקים שמחפשים תוצאות מידיות.
- קידום אורגני הוא תהליך מתמשך שדורש העלאת תוכן איכותי בעקביות.
- קידום אורגני יכול בהחלט לתגמל אבל הוא מצריך סבלנות.
- תוצאות מהירות: מהרגע שעליתם עם הקמפיין – זהו, אתם שם! כל מי שיחפש אחר המוצר או השירות שלכם - יראה אתכם בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
- הגעה לקהל נכון ומדויק: במקום לפנות לכולם ולקוות שתצליחו לעניין מישהו בדרך (Push), קידום ממומן ישים אתכם מול קהל רלוונטי ואיכותי שהביע עניין במה שיש לכם להציע (Pull).
- תקציב בשליטה שלכם: אתם מחליטים כמה כסף אתם מוציאים כל יום, כל שבוע, כל חודש. הכל בידיים שלכם (כמובן שתקציב גדול יותר ישיג לכם תוצאות טובות יותר, אבל לפעמים אפשר לעשות דברים יפים גם בתקציבים יחסית נמוכים).
- חשיפה: גם אם לא יקליקו על המודעה שלכם, אתם עדיין ממתגים את עצמכם, אתם עדיין נכנסים לתודעה, אנשים נחשפים אליכם ולומדים להכיר אתכם.
- מיקוד: אתם יכולים להריץ קמפיין נקודתי פר צורך. למשל, יש לכם מחסן שלם מלא בצנצנות דבש. ראש השנה מתקרב. למי יש זמן לעשות עכשיו SEO, אתם הרי צריכים תוצאות ומיד. במקרה כזה, PPC זו התשובה.