אחרי קרולינה למקה - תקציב אופטיקנה עובר לראובני פרידן
שבוע לאחר ההודעה על סיום ההתקשרות בין ראובני פרידן לקרולינה למקה מקבוצת קסטרו, משרד הפרסום כבר ממלא את החלל עם מותג המשקפיים המתחרה אופטיקנה - כך נודע לאייס.
התקציב שעומד על כ-8 מיליון שקלים טופל ב-4 השנים האחרונות על ידי גיתם BBDO, מאז עבר אליו ממקאן תל אביב. המעבר המהיר של אופטיקנה לקרולינה למקה מעלה את הסברה המתבקשת שבראובני פרידן עבדו מאחורי הקלעים על משיכת אופטיקנה אליהם, ולאחר שסיכמו את פרטי החוזה הודיעו לקרולינה למקה על סיום ההתקשרות, ביודעין שמותג אחר, על אותה המשבצת, כבר מחכה בפתח.
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמד התקציב על 31 מיליון שקל במחירי מחירון, ש-30% מהם הופנו לטלוויזיה. על פי המחצית הראשונה של 2019, תקציב הפרסום ירד באופן ניכר לכ-6 מיליון שקלים בנקודת זמן זו, מתחילת השנה.
כזכור, לפני כשנה השלימה קסטרו את רכישת מלוא המניות של קבוצת הודיס שכוללת את קרולינה למקה, אורבניקה, הודיס ואקססורייז לפי שווי של 350 מיליון שקל. קסטרו רכשה 26.4% מקבוצת הודיס תמורת 75 מיליון שקל במזומן, והקצאה של 266.5 אלף מניות של קסטרו. הפרידה מקסטרו בדצמבר 2018, לאחר 30 שנה בהן טיפל המשרד בתקציב התקבלה באכזבה גלויה של מנהלי ובעלי המשרד. עם הפרידה מקרולינה למקה נותק לחלוטין הקשר בין המשרד למותגי הקבוצה.
שיתוף הפעולה בין ראובני פרידן לקרולינה למקה הסתכם בבניית מותג משקפיים מצליח מאוד בישראל. העובדה שבר רפאלי שגם משמשת כאחת מהשותפות בקבוצה שימשה כפרזנטורית עזרה בוודאי להצלחה התקשורתית שהובילה להצלחה המסחרית שהסתכמה ב-2018 עם רווח נקי של 16 מיליון שקלים. מנגד, באופטיקנה מחכה לראובני פרידן, כוכב ישראלי לא פחות אהוד ומצליח, בדמותו של עומר אדם, שיצא בשיתוף פעולה מסחרי עם הרשת, במסגרתו ישיק בסניפיה את מותג המשקפיים שלו - VERSO.
מאופטיקנה וראובני פרידן לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אחלה (ל"ת)אנונימי 14/05/2019 14:51הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.ראובני פרידן נותנים בראש!עובד גאה 14/05/2019 14:45הגב לתגובה זו2 0קבוצת גולף... נייצ'ר ואלי... אופטיקנה... תותחים!סגור