שפה תקשורתית חדשה לכלל ביטוח - עם "החתול שמיל"
כתבי אייס span > a > | 
חברת כלל ביטוח ופיננסים השיקה היום (יום ב') שפה תקשורתית חדשה למותג אותה תוביל דמותו של "החתול שמיל" הזכור מתכנית הילדים משנות ה-80, אותו יגלם הבמאי והשחקן נתן דטנר. את המהלך התקשורתי יוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי לצד חברת ההפקה מולה הפקות והבמאי רני כרמלי.
גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה: "השפה התקשורתית החדשה משקפת את פניה החדשים של כלל ביטוח ופיננסים - חברה דינמית, חדשנית ופורצת דרך, עם מוניטין של מוסד פיננסי ותיק ומוביל".
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.פרסומות נוראיות, נגעל בכל פעם שיש שידור (ל"ת)נמאס 01/07/2019 20:46הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.מעניין איך קיבלו זכויות לחתול שמילדוד 10/06/2019 15:33הגב לתגובה זו0 0התוכנית שודרה בערוץ הראשון ולפיכך הזכויות על הדמות שייכות למדינה.סגור
-
3.חברה חדשנית ודינמית?עוזי 01/06/2019 08:50הגב לתגובה זו0 0הבאתם את החתול שמיל, כן?סגור
-
2.וזה אמור להביא לקוחות??אהה 27/05/2019 23:54הגב לתגובה זו2 0איך תמיד אנשי השיווק עפים על עצמם כשעולים עם קמפיין הזוי....מי המפגר שקנה את כל ההסברים האלה מאדלר?? שיהיה לכולם בהצלחה חחחחסגור
-
1.יהודה המלך! (ל"ת)דש מאשקלון 27/05/2019 20:45הגב לתגובה זו0 0סגור