לאחר 12 שנים: יניב בן סמנכ"ל סחר של הארץ פורש ועובר ל-IDX
לאחר 12 שנים בקבוצת הארץ TheMarker, שמתוכן שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות והסחר בדיגיטל, יניב בן, פורש צתפקידו ומצטרף כשותף לחברת IDX - כך נודע לאייס. את בן תחליף בתפקיד מעיין מנשה, ששימשה תחתיו מנהלת המכירות בהארץ-דה מרקר דיגיטל".
בן (41) יפרוש רשמית בסוף החודש ויצטרף כאמור לחברת הדאטה והפרסום IDX שעובדת בין השאר עם הפאבלישרים הגדולים בישראל כגון ידיעות, קשת, הארץ, גלובס ועוד. בן יצטרף כשותף רביעי לצד המייסדים עמית אוחיון, ארז פרלמן ואלי אסולין ובתפקידו החדש יהיה מנהל העסקים של החברה, שתחת אחריותו יעדי ההכנסות של החברה, הממשק עם לקוחותיה והפיתוח העסקי.
את הקריירה הארוכה בקבוצת הארץ TheMarker הוא החל במחלקת המכירות לאחר שחזר משהות בארצות-הברית, ובין היתר היה אחראי על ניהול מחלקת המכירות והתוכן בשיווקי באתרי הארץ, דה מרקר והארץ באנגלית, הקמת ה-Labels (זרוע התוכן המיתוגי של הארץ ודה מרקר), המעבר לחומת תשלום בקרב המפרסמים ויצירת פתרונות מסחריים חדשניים עבור המפרסמים.
"אני גאה להיות שותף למהפכת הדיגיטל שהובילו הארץ ודה מרקר בשנים האחרונות, כאשר גם הגולשים וגם המפרסמים יודעים כי מדובר באתרים הטובים, האיכותיים והמעניינים בישראל" אמר בן. "היו לנו לא מעט אתגרים בעולם הפרסום, ועברנו את כולם בהצלחה גדולה. אני רוצה להודות לליאור קודנר שהיה שותף לדרך, והשראת דיגיטל גדולה. על קפדנותו בעניינים של כבוד הגולש, חווית הגולש והתוכן הראוי לגולשים. זו גם ההזדמנות להודות לרמי גז מנכל הקבוצה, שנתן לי הזדמנויות רבות לטפס במעלה הסולם הארגוני, ושימש לי דמות מפתח בקריירה המקצועית שלי".
"ועכשיו אני נרגש להמשיך הלאה לאתגר הבא, שכולל שימוש בכל סט היכולות שלי, כאיש דיגיטל ופאבלישר, בחברה שהיא חוד החנית בתחום הדיגיטל, הדאטה והפרסום. חברה שלמדתי להכיר בתור לקוח, כמיוחדת במינה ברמת הידע, הפתרונות, השירותים והשקיפות שהיא מספקת ללקוחותיה - הפאבלישרים. אני מאמין ש-IDX תעשה כאן מהפכה בשימוש יעיל ומושכל בדאטה ותהיה הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר עבור אתרי התוכן, משרדי הפרסום והלקוחות".
עמית אוחיון, מייסד IDX: "יניב בן הוא אחד האנשים הנעימים, היצירתיים, החריפים ומוכווני המטרה שאני מכיר בדיגיטל הישראלי. מבחינתנו זהו יום חג. החברה גדלה והתבססה בשנה האחרונה, והיא יכולה כעת להכיל פיגורת ביזנס בסדר גודל של יניב. העובדה שיניב היה לקוח שלנו במשך שנים - לקוח מעורב, מתעניין, מייעץ ותומך, הופכת את כל הגיוס הזה לחוויה מאוד ייחודית. אני חושב שבמהלך של שנה מהיום, IDX תהיה במקום אחר לגמרי מבחינת ההטמעה שלה בשוק הפרסום למותגים מוכווני דאטה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.איזה תותח (ל"ת)חבר 29/05/2019 12:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.המהפיכה בעיצומהנ. 27/05/2019 20:44הגב לתגובה זו0 0עמית אוחיון הוא תותח על חלל ו-IDX עומדים להיות הגוגל הבאיםסגור
-
2.כל כך לא מעניינים...מושון 27/05/2019 15:34הגב לתגובה זו0 0ה3rd party מת אוחיון... הגעת להלוויה.סגור
-
idx בכלל מחזירה אותנו למודל לא גמיש ונגישות חלקית לדאטהכלכלן 30/05/2019 10:45הגב לתגובה זו0 0לא ברור... כניראה טוב לפבלישר ולסוכנות. נגלה כשינסו לדחוף לנו לפריסה :)סגור
-
1.בהצלחה!מאחורי החומה 27/05/2019 15:07הגב לתגובה זו0 0היה תענוג לעבוד מול יניב, חבל שהוא עוזב. מכה לשמאל הישראלי!סגור