קמפיין דיגיטלי של רשת פתאל – שיחלק חופשות וארוחות

 | 
telegram

קמפיין להשקת מהלך #יאללה_ארטיק יעלה באמצעות מחלקת הדיגיטל של רשת פתאל ויכלול פעילות רחבה של טיזרים בדיגיטל, ברשתות החברתיות וקד"מ בנקודות החנייה של אוטו הגלידה של yala שיסתובב ברחבי הארץ ויחלק במשך 5 ימים 100 חופשות זוגיות ומשפחתיות, ימי כיף וארוחות בוקר. yala היא אפליקציית חופשות ברגע האחרון של רשת המלונות פתאל. מאיה שלו, מנהלת חטיבת השיווק והדיגיטל: "לאור הצלחת קמפיין yala אוטובוס בשנה שעברה, החלטנו גם השנה לצאת בקמפיין ייחודי שימשיך להפתיע ולרגש את קהל הנופשים שלנו ואת קהל הנופשים הישראלי כולו".

קרדיטים: Mplive הפקות אירועים, אסטרטגיה ופרסום- ג'ולי ארביב, מנהלת תחום רשתות חברתיות ברשת פתאל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות