קמפיין דיגיטלי של רשת פתאל – שיחלק חופשות וארוחות
כתבי אייס span > a > | 
קמפיין להשקת מהלך #יאללה_ארטיק יעלה באמצעות מחלקת הדיגיטל של רשת פתאל ויכלול פעילות רחבה של טיזרים בדיגיטל, ברשתות החברתיות וקד"מ בנקודות החנייה של אוטו הגלידה של yala שיסתובב ברחבי הארץ ויחלק במשך 5 ימים 100 חופשות זוגיות ומשפחתיות, ימי כיף וארוחות בוקר. yala היא אפליקציית חופשות ברגע האחרון של רשת המלונות פתאל. מאיה שלו, מנהלת חטיבת השיווק והדיגיטל: "לאור הצלחת קמפיין yala אוטובוס בשנה שעברה, החלטנו גם השנה לצאת בקמפיין ייחודי שימשיך להפתיע ולרגש את קהל הנופשים שלנו ואת קהל הנופשים הישראלי כולו".
קרדיטים: Mplive הפקות אירועים, אסטרטגיה ופרסום- ג'ולי ארביב, מנהלת תחום רשתות חברתיות ברשת פתאל.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה