חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את גלי ארנון מ-Fiverr
בפרק מיוחד על רקע ההנפקה המוצלחת של Fiverr, שעומדת כרגע על שווי של כמעט מיליארד דולר, ערן גפן אירח את גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של החברה.
ארנון וגפן מדברים על מודל ה-$5 כסוג של פיצוח מוצרי-שיווקי על מנת להשיג מטרה גדולה הרבה יותר, פישוט התהליך של עבודה עם פרילנסרים ויצירת אמון - מודל שהביא לצמיחת החברה בצורה וויראלית בלי להוציא כסף על שיווק בשנים הראשונות.
ארנון שיתפה גם באתגר וההצלחה להתרחב מאותו מודל מקורי למותג מגוון ומקצועי יותר, עם שירותים במחירים משתנים, תחת החזון של "In doers we trust" שהפך למרקטפלייס ענק של שירותים דיגיטליים. כמו כן, מה זה אומר להיות סמנכ"לית שיווק בחברה גלובלית שצומחת במהירות, שיווק מדיד מבוסס פרפורמנס לבניית מותג וכיצד סמנכ"לית השיווק משלבת בין עבודה תובענית לחיים אישיים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה