קמפיין פרסומי במיליוני שקלים למנורה מבטחים
כתבי אייס span > a > | 
קבוצת מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר". המהלך חוצה קבוצה ומטרתו הצבת הלקוח במרכז. האסטרטגיה החדשה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות, ביניהן קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות וזאת לצד פעילות רחבת היקף בדיגיטל. בהיקף כספי כולל של כמה מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה