קמפיין פרסומי במיליוני שקלים למנורה מבטחים

 | 
telegram

קבוצת מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר". המהלך חוצה קבוצה ומטרתו הצבת הלקוח במרכז. האסטרטגיה החדשה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות, ביניהן קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות וזאת לצד פעילות רחבת היקף בדיגיטל. בהיקף כספי כולל של כמה מיליוני שקלים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות