
תקציב הפרסום של 'איילון חברה לביטוח' עובר ל-Dsay
תקציב הפרסום של איילון חברה לביטוח שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום זרמון גרופ עובר לידיו של Dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי - כך נודע לאייס.
'איילון חברה לביטוח' היא אחת מ-6 קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-3-4 מיליון שקלים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנת 2018 עמד התקציב על 2.2 מיליון במחירי מחירון המהווים פחות ממיליון שקלים בפועל, אולם בשנת 2019, בטווח של כחצי שנה בלבד, התקציב הוכפל ועומד כעת על 4.7 מיליון שקלים במחירי מחירון.
שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד. בתמהיל המדיה של 'איילון' הטלוויזיה תופסת כ-44% מהתקציב, לצד 46% שמופנים לרדיו.
בשנה החולפת הצטרפו למשרד הפרסום Dsay גופים נוספים כגון 'תדיראן', 'מכללת אפקה', 'מכללת לוינסקי' ובמקביל המשרד מוביל ומנהל את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.
- 3.איילון חזקים בדיגיטל דוקא (ל"ת)הילה 10/07/2019 14:59הגב לתגובה זו
- 2.תוהה 10/07/2019 12:00הגב לתגובה זואף פעם לא הצלחתי להבין
- תשובה 11/07/2019 14:40הגב לתגובה זומחיר מחירון זה לפי העלויות הרשמיות של האתרים, ערוצים, עיתונים וכו, מחיר בפועל זה המחיר אחרי בונוסים, הנחות וברטרים
- 1.מעולם הפרסום 10/07/2019 09:38הגב לתגובה זולמה לעבוד עם המשרד הזה ? לא ברור בכלל .