חצי שעה של השראה: ערן גפן עם עופר לוי מסופר-פארם
השבוע בפודקאסט השיווק והפרסום חצי שעה של השראה של ערן גפן, מתארח עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם.
בשיחה עם גפן מדבר לוי על היערכות 'סופר-פארם' לכניסת אמזון לישראל ולמה לדעתו השימוש במילה "כניסה" זה קשקוש תקשורתי המפספס את העיקר. לוי מאמין שכרגע אנחנו נמצאים "בתקופה הכי מערערת של הקמעונאות" בעיקר על רקע פעילותה של אמזון, שפועלת במודל עסקי מערער - ללא רווח, כאשר היא מסבסדת פעילות זו דרך שירותי הענן.
כמו כן, הוא שיתף בנעשה מאחורי הקלעים של פעילות השיווק והחדשנות של סופר-פארם, במהלכים המוצלחים וגם באלו שנכשלו ועל התפיסה שלו לגבי היקף היחס בהשקעה בפרסום תומך מותג אל פרסום תומך מכירות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.איש מוכשר מאוד ומבין עניין! (ל"ת)BIZ 14/07/2019 17:07הגב לתגובה זו0 0סגור