CTV משיקה 2 מסכי חוצות דיגיטליים ש"מדברים אחד עם השני"
חברת CTV השיקה השבוע 2 מסכי חוצות דיגיטליים ש"מדברים אחד עם השני". מסכי הדגל של CTV המחברים בין 2 הבניינים של דיזנגוף סנטר, הם בגודל של 19 מטרים על 1.70 מטר. במסכים הושקעו כ-2 מיליון שקלים. הם צמודים לקיר לאורך ולגובה כל שטח הגשר של הסנטר, ברזולוציה איכותית של P6, ומאפשרים חשיפה לבאים מרחובות קינג ג'ורג ודיזנגוף. מספר רב של חברות, בהן סמסונג, תדיראן, יונייטד קינג, נספרסו, אורט ומולר, כבר סגרו קמפיינים בשלטים החדשים.
מנכ"ל CTV תומר יעקובי מסר כי החברה "המסכים בסנטר פותחים פתח חדש לעולם הקריאטיב בישראל ומאפשרים למפרסמים לספר את ה-STORY שלהם ממש כמו בדיגיטל, רק בחוצות העיר. זו בהחלט בשורה לאנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום בארץ ולמותגים עצמם, להציג את המסר בצורה חדשנית יותר, מלאת אפשרויות, כפי שעוד לא נראתה כמוה וכזאת שלא ניתן להתעלם ממנה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה