חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את רונן סלם מסמסונג
סמנכ"ל השיווק של החברה שנחשבת לאחד מ-3 המותגים המצליחים בישראל מתארח בפודקאסט השיווק ופרסום של ערן גפן
כתבי אייס span > a > | 
השבוע ב"חצי שעה של השראה", פודקאסט השיווק ופרסום של ערן גפן, האורח הוא רונן סלם, סמנכ"ל השיווק בחברת סמסונג ישראל.
סלם הוא סמנכ"ל השיווק של אחד מ-3 המותגים המובילים בארץ 'סמסונג'. בכל זאת, התחרות בינה לבין Apple, מחייבת אותו למצוינות מקסימלית. הפתרון של סמסונג מבחינה מותגית לאתגר, הוא הרעיון המותגי Do what you can't - שאתה הוא יוצאת למאבק מול תאגיד הענק מסיליקון ואלי.
במהלך השיחה סלם משתף על דרכו לתפקיד הבכיר (רמז - בתהליך ראיונות עבודה רגיל), מה הוא מחפש באנשים שהוא מגייס לצוות שלו ובכלל מה בן אדם צריך לדעת כדי להצליח בעולם השיווק החדש.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.וואו!!! איזה חתיך הסאאעעלם הזה! למות!!! (ל"ת)חיים חתוכה 21/07/2019 23:15הגב לתגובה זו0 0סגור