גודל טקסט
זום
ניגודיות
סקר TGI לעיתונות
צילום: אייס

גן עדן עכשיו? זינוק בחשיפה לעיתונים, מעריב והארץ מתאוששים

TGI: ישראל היום וידיעות שומרים על מאזן אימה ביניהם, כל היומונים הכלכליים נהנו מהתחזקות, וכך גם השבועונים הדתיים והמגזינים. תחילתו של תור זהב? כנראה שלא
אלכסנדר כץ | (11)

— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 31 ביולי 2019   זינוק מדהים למעריב, שחווה גם הוא סקר רע מאד לפני חצי שנה: החשיפה של כל עיתוניו – היומי, החינמון וסוף השבוע, התחזקה משמעותית. החשיפה לחינמון מעריב הבוקר זינקה מ-3.3% ל-4.7%, היומון בתשלום מעריב השבוע עף מעלה מ-2.3% ל-3.8%, וגיליון מעריב סופהשבוע עלה מ-4.9% ל-5.3%.   בקרב השבועונים הדתיים – בשבע ממשיך להתחזק מ-6.1% לפני שנה, 6.2% לפני חצי שנה, וכעת 6.4%. מקור ראשון, שחווה נפילה של 25% לפני חצי שנה ל-3.1%, עלה כעת ל-3.4%.    דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע, מסר: "משמח אותנו מאוד לגלות שבגזרת העיתון לציבור הדתי, בשבע, הוא העיתון המוביל ובגדול, ושבחצי שנה האחרונה אף צמחנו. יש משמעות להתעקשות שלנו לומר אמת לקוראינו. אני בטוח שהקוראים בוחרים בעיתון בשבע בזכות המאמרים והתוכן המשובח. אני מודה לצוות הכותבים, בראשות העורך עמנואל שילה. אנו חיים את הציבור הדתי לאומי, מקיימים מערכת שיווק משומנת שכוללת פעילויות, אירועי קיץ, פעילים בפעילויות חסד, מקיימים כנסים שונים שבראשם כנס ירושלים. יותר מכל אני רוצה להודות לקוראים האדוקים של העיתון שמרגשים אותנו כל פעם מחדש".

בגזרת מגזיני הנשים, לאשה של קבוצת ידיעות אחרונות שובר מעלה עם 5.7% מול 5.5 לפני חצי שנה. מגזין את של המו"ל יובל סיגלר, התחזק אף הוא מ-2.9% ל-3.3%, ליידי גלובס עלה מ-1.2% ל-1.6%, ומגזין נשים עם זינוק מ-1.8% ל-2.2%.   ועוד בגזרת המגזינים: פנאי פלוס של קבוצת ידיעות זינק מ-2.3% ל-3.4%, מנטה עם אותה חשיפה מלפני חצי שנה -3.2%, בלייזר נחלש קלות ל-2.3%, אוטו התחזק ל-1.9%, ונשיונל ג'אוגרפיק ישראל עם זינוק מ-1% ל-1.8%.  

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ישראלי 23/10/2019 23:09
    הגב לתגובה זו
    לא ברור 30% ממה? מסך כלל האולוסיה? מסך מי קורא עיתונים 2 וחצי אנשים? מסך מי שקנה?
  • 9.
    דני פריאל 03/08/2019 09:24
    הגב לתגובה זו
    נתונים מפוברקים החשיפה אולי במהדורות דיגיטאליות
  • 8.
    FAKE. איזה מתאוששים?? ברמה ארצית קריסה (ל"ת)
    ח ח ח 01/08/2019 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    המבאר 01/08/2019 08:48
    הגב לתגובה זו
    יש לקחת בחשבון את הפצת העיתונים דיגיטלית על ידי קבוצות בטלגרם. זה מגביר חשיפה
  • 6.
    די כבר 31/07/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    היום עושים שם חגיגות על 5 אחוזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • 5.
    סוציולוג 31/07/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
    ונובעת רק מהבחירות שהיו במאי. ההשוואה לתקןפה המקבילה בשנה שעברה עדיין מלמד על ירידה ומגמת הירידה תמשיך ללוות אותנו גם בשנים הבאות (למרות שיש להניח שגם הנתונים למחצית הבאה לא ראו זאת בדל הבחירות החוזרות) העובדה שאתם מעלימים את המידע הזה מאוד חשודה.
  • 4.
    סמנכל סחר 31/07/2019 14:53
    הגב לתגובה זו
    "כיום אין שום הצדקה כלכלית להוציא עיתון יומי". בסופשבוע המצב איכשהו מאוזן, אבל אין שם כסף גדול. המודל שמבוסס על מנויים בלבד הולך ופוחת. תחשבו מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו שאשכרה הולך לפיצוציה / קיוסק וקונה עיתון יומי בכסף. מישהו זוכר שפעם היו עומדים בתור בתחנות דלק בימי שישי כדי לקבל עיתון חינם?
  • 3.
    מעריב בסופש עלה בשברירי אחוזים בלבד (ל"ת)
    נו באמת 31/07/2019 12:52
    הגב לתגובה זו
  • מעריב סופש על כמעט בחצי אחוז, זה לא שברירי אחוזים. (ל"ת)
    קורא מעריב 31/07/2019 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בלוף ממומן. בעל המכולת לידי: איש לא קונה עיתונים.הפסקתי (ל"ת)
    j j j 31/07/2019 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רוב השינויים הם בגדר סטיית תקן (ל"ת)
    לפני שפותחים שמפניות 31/07/2019 11:01
    הגב לתגובה זו