קמפיין לשעוני הספורט סונטו – כולל חסות בתכנית נינג'ה ישראל
כתבי אייס span > a > | 
יצרנית שעוני הספורט והדופק סונטו תשקיע בפעם הראשונה, באמצעות היבואנית הישראלית, במהלך פרסומי רחב היקף. המהלך כולל הפקת סרטוני חסות שישודרו במהלך התכנית נינג'ה ישראל תחת הכותרת "סונטו, הנינג'ה של שעוני הספורט" בשילוב קמפיין דיגיטלי, בו ייקחו חלק כל שגרירי המותג, ביניהם ענת הראל, גל פרידמן ונדב מאירסון, וכן משתתפים בולטים מהעונה הנוכחית. על הקמפיין חתום משרד SOCIAL-IT.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה