
מסכי הענק בדרך לבורסה בר"ג - שתהפוך לזירת פרסום דיגיטלית
חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצת ewave מתכננת להפוך את מתחם הבורסה ברמת גן לזירת פרסום החוצות הדיגיטלית החדשה של ישראל.
החברה, בראשותו של אבי עבדי, מתקינה בימים אלו מסכי ענק דיגיטליים "מתכתבים" בהיקף כולל של כ-500 מ"ר ובעלות השקעה שעומדת על כ-10 מליון שקלים. המיזם הוא חלק מתכנית מתאר עירונית שבמסגרתה מתחם הבורסה ברמת גן צפוי לשנות את פניו לאחר תוספת של פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי. בשלב הראשון המתחם כולל 4 מסכי ענק חדשניים, ברזולוציה של 3 מיליון פיקסלים: בבניין שאפ יוקם מסך בגודל 100 מ"ר, בבניין BDB יוקם מסך בגודל 70 מ"ר, בבניין משה אביב צפון יוקם מסך בגודל 60 מ"ר ובבניין משה אביב מערב יוקם מסך בגודל 60 מ"ר. בנוסף, במגדל סמסונג יוקם מסך בגודל 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, שנבנית בימים אלו, ובין גורדי השחקים שבמתחם. במהלך השנה צפויים להתווסף מסכים נוספים בפריסה ארצית.
"מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לכיכר פיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק" אומר עבדי. "אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם כוח המשיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר".
- 2.א 01/08/2019 18:20הגב לתגובה זוטמטום שיש רק כאן
- 1.וכבוד לשיר שוודרום התותח (ל"ת)דורוני 01/08/2019 16:00הגב לתגובה זו