LIME יוצאת בקמפיין שלטי חוצות לרכיבה בטוחה ושימוש נכון
כתבי אייס span > a > | 
חברת התחבורה השיתופית Lime יוצאת בקמפיין פרסומי במסגרתו נתלו מודעות במאות לוחות מודעות ברחבי תל אביב, בהן היא קוראת לציבור הרוכבים לשמור על החוקים והתקנות. המודעות המעוצבות בסגנון תנ"כי ומזכירות את עשרת הדברות, מהוות את יריית הפתיחה לשורת מהלכים של החברה לקידום רכיבה בטוחה במכשיריה וכן לקידום שימוש נכון ומתחשב במרחב הציבורי. Lime החלה את פעילותה בישראל בחודש פברואר בתל אביב, רמת גן וגבעתיים, בנוסף ל-100 ערים נוספות בהן היא מציעה שירותי תחבורה שיתופית חכמה מהמתקדמים בעולם. קבוצת התקשורת יוניק של ניסים דואק ובעיקר חטיבת הדיגיטל שלה Ballz, היא זו שעמדה מאחורי הקריאייטיב והאסטרטגיה של הקמפיין.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פרסוםיופי של קמפיין 05/08/2019 12:57הגב לתגובה זו0 0חשוב חשוב חשובסגור