כחול לבן קמפיין וואטסאפ
צילום: צילום מסך

מטה אחד, 2 צוותי קריאייטיב וסיכוי לבלגן: איך כחול לבן עובדת

הסרטון שהעלה לפיד זכה לוויראליות, עורר ביקורת גם בתוך המפלגה, והזכיר שוב את האופי של הגוף שמורכב מ-3 מטות. וגם: מי הרכש הסודי שגויס לאחרונה לגזרת הדיגיטל?
משה בנימין | (3)

— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) 5 באוגוסט 2019

כלל האצבע אומר שאם התשובה/תגובה של הקמפיין נעשית בדיוק באותו הקונספט הקריאייטיבי של המקור אזי שמישהו בצד השני מודה, גם אם לא מפורשות, שהוא עובד, משפיע ומפריע. הוא גם מאלץ את היריבים הפוליטיים לשחק את המשחק לפי הכללים של יש עתיד/כחול לבן ומאפשר לה את המובילות.   

מפייסבוק לפוליטיקה - הרכש הסודי של כחול לבן

בתוך כך, לאייס נודע כי רשימת כחול לבן גייסה לשורותיה רכש בעל יתרון מסחרי מובהק בגזרת הדיגיטל - מרקו מיקיאלי שימש עד לפני מספר שבועות כראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק ופרש מענקית הסושיאל לאחר 6 שנים. במסגרת עבודתו, מיקיאלי היה האיש המקשר בין פייסבוק לקמפיינרים במשרדי הפרסום, האסטרטגיה והמדיה וכמו כן עמד בקשר עם המפלגות הפוליטיות. מטבע הדברים מיקיאלי זכה לפניות מצד מספר מפלגות אך נענה לכחול לבן.

הניסיון של מיקיאלי מציב אותו באופן טבעי במשבצת היועץ לרשות חברתיות וטכנולוגיה תחת עדו הר-טוב. מיקיאלי שהגיע מ"חדר המכונות" של פייסבוק מחזיק בידע בעל ערך בכל הנוגע לדרך בה ניתן למקסם קמפיינים בעידן הסושיאל - הדרך המהירה, המדויקת והיחסית זולה להגיע לקהל היעד. 

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עבודה אסטרטגית נוראית (ל"ת)
    שי 08/08/2019 23:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיא 06/08/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    גולן נוחיאן הוא בין החתומים הבולטים על הפארסה של הימין החדש בסיבוב האחרון. מעניין אם אמרו לו במטה גנץ - תעשה גם לנו "סרט עם יונה"..
  • 1.
    עיגול פיש 05/08/2019 18:17
    הגב לתגובה זו
    חבורה של מוכשרים