שלט נור דיגיטלי באיילון
צילום: יחסי ציבור

נור משיקה מסך LED ענק בהשקעה של 4 מיליון שקל

בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר הדיגיטלי יהיה סטטי. על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, עם אופציה להחלפה בכל 24 שעות
תוכן מקודם | (2)

מתקפת מסכי החוצות הדיגיטליים לא פוסקת. חברת נור הוותיקה מצטרפת לטרנד המתפשט ומשיקה באחד המחלפים העמוסים בישראל, רוקח גני התערוכה - מרכז הירידים, את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון בגודל של כ-250 מטר רבוע. 

למרות הפלטפורמה הדיגיטלית, בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר יהיה סטטי. בחברה מציינים, כי על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר הסטטי בכל 24 שעות בהתאם לתקנות.    הקמת פרויקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500 עד 600 אלף שקלים. 

ביום חמישי האחרון העלתה החברה מסר ייעודי לחג האהבה All you need is love, שלאחריו עלה  קמפיין ניופאן - המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק - עם המותג Haier. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקצוענים תמיד חושבים צעד אחד קדימה (ל"ת)
    דנה 20/08/2019 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין על נור ! (ל"ת)
    חברים 18/08/2019 14:39
    הגב לתגובה זו