חצי שעה של השראה: ערן גפן עם מנכ"לית iDigital
השבוע בחצי שעה של השראה פודקאסט השיווק והפרסום של ערן גפן, האורחת היא מנכ"לית iDigital איילת צרפתי-רוזן.
צרפתי-רוזן משתפת במה שלמדה בעבודה המשותפת עם Apple, המותג מס' 1 בעולם, ועל סוד ההצלחה של המותג, על הפשטות, הדיוק והשליטה במסרים. לדוגמא, היא מספרת, אסור לכתוב מסרים מכירתיים בחנויות (מבצעים והצעות מכר), וכאשר Apple עושה ביקורת סמויה בחנות, הערה חמורה יכולה להיות אפילו אם שלט מחיר מוצב על השולחן בצורה לא ישרה.
לפני שמכרה אייפונים, צרפתי-רוזן מכרה בייגלה שטוחים - היא למעשה זו ש"ילדה" את החדשנות המוצרית הזו בזמן שניהלה את חטיבת המלוחים באסם. בשיחה עם גפן היא מספרת כיצד הגיעה לתובנה של המצאת "השטוחים" ועל האתגרים הקשים בדרך למימוש הרעיון. לדבריה, בכל פרויקט חדשני יהיו יותר אנשים שיגידו לך למה זה לא יעבוד מאשר ההפך. הדרייב האדיר של איילת לעשייה, אומר גפן, מגיע מנסיבות חיים לא פשוטות בתור ילדה לאם חד-הורית, וההבנה מגיל צעיר ש"זה שאין עכשיו, זה לא רלוונטי לכמה יהיה קדימה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.גם גפן הטרחן והמאנפף לא יצליח להוציא מים מהסלעמוישה מנדעל 16/09/2019 15:42הגב לתגובה זו1 0מרואיינת משעממת, חסרת כריזמה עם אפס תובנות שיווקיות. כולה דיסטריביוטר של אפל.סגור