חצי שעה של השראה: ערן גפן עם מנכ"לית iDigital

השבוע מתארחת בפודקאסט של ערן גפן, איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital לשיחה על סוד ההצלחה של המותג, עברה באסם, האתגרים בדרך ועוד
 | 
telegram
(1)

השבוע בחצי שעה של השראה פודקאסט השיווק והפרסום של ערן גפן, האורחת היא מנכ"לית iDigital איילת צרפתי-רוזן

צרפתי-רוזן משתפת במה שלמדה בעבודה המשותפת עם Apple, המותג מס' 1 בעולם, ועל סוד ההצלחה של המותג, על הפשטות, הדיוק והשליטה במסרים. לדוגמא, היא מספרת, אסור לכתוב מסרים מכירתיים בחנויות (מבצעים והצעות מכר), וכאשר Apple עושה ביקורת סמויה בחנות, הערה חמורה יכולה להיות אפילו אם שלט מחיר מוצב על השולחן בצורה לא ישרה.

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני שמכרה אייפונים, צרפתי-רוזן מכרה בייגלה שטוחים - היא למעשה זו ש"ילדה" את החדשנות המוצרית הזו בזמן שניהלה את חטיבת המלוחים באסם. בשיחה עם גפן היא מספרת כיצד הגיעה לתובנה של המצאת "השטוחים" ועל האתגרים הקשים בדרך למימוש הרעיון. לדבריה, בכל פרויקט חדשני יהיו יותר אנשים שיגידו לך למה זה לא יעבוד מאשר ההפך. הדרייב האדיר של איילת לעשייה, אומר גפן, מגיע מנסיבות חיים לא פשוטות בתור ילדה לאם חד-הורית, וההבנה מגיל צעיר ש"זה שאין עכשיו, זה לא רלוונטי לכמה יהיה קדימה".
 

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם גפן הטרחן והמאנפף לא יצליח להוציא מים מהסלע
    מוישה מנדעל 16/09/2019 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרואיינת משעממת, חסרת כריזמה עם אפס תובנות שיווקיות. כולה דיסטריביוטר של אפל.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות