צילום: צילום מסך
3 הסעיפים במכרז חברת החשמל שמרגיזים את ענף הפרסום
קמפיינים ב-20 מיליון ש' ללקוחות מתחום תשתיות ושירותים, התקשרות בתוקף מ-2017 עם חברת פרסום למגזרים או מחלקה פעילה במשרד והצעת מחיר ל"דקה לשמונה". חח"י: "הגיעו מספר פניות, אנחנו בוחנים"
- 3.צחי מגולחי 06/10/2019 10:14הגב לתגובה זוחברת חשמל ביקשה וקיבלה בשלוש שנים האחרונות פטור ממכרז עבור "דקה לשמונה" בטענה שלאדלר יש בלעדיות על המוצר. ועכשיו דקה לשמונה הוא חלק מהמכרז. כלומר באופן מובנה חברת חשמל יוצאת עכשיו למשרד שלידיעתה רק משרד אחד יכול לגשת אליו ? גדול
- 2.אני 03/10/2019 17:06הגב לתגובה זוזו חברה ציבורית או מתפרה? אלף עיינים על המכרז הזה. הזדמנות טובה למגר שחיתות כמו שמרביתנו רוצים.
- 1.אייל 03/10/2019 16:21הגב לתגובה זומי הפראייר שיגש וילבין את הזכיה של אדלר