קולדפליי משיקה אלבום ומטרילה את העולם במהלך שיווק מקורי
בנובמבר 22 תוציא קולדפליי, אחת הלהקות הפעילות האהובות והמצליחות בעולם את אלבומה ה-8 שייקרא Everyday Life. העולם ב-2000, השנה שבה קולדפליי הוציאה את אלבומה הראשון שונה מאוד ב-2019, השנה שבה יוצא אלבומה הנוכחי.
מן ההיבט השיווקי - נדבך חשוב בדרכה של כל להקה המנסה להגיע לקהל - הבמה המרכזית של כל מותג מסחרי בימינו היא בדיגיטל, וליתר דיוק בפלטפורמות הסושיאל המובילות כגון פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. למרות ואולי בגלל, בקולדפליי החליטו להשיק את האלבום החדש בדרך המסורתית, אפילו מסורתית יותר מתחילת שנות ה-2000, קרוב יותר ל-1919.
המהלך "המסורתי" של קולדפליי כלל מודעות עיתון בניחוח של פעם, מכתבים אישיים מודפסים על מכונת כתיבה ישנה שנשלחו לביתם של 500 "סופר מעריצים" ושילוב של פניהם של חברי הלהקה בתמונה ישנה מ-1919 של הלהקה של הסבא-רבה של גיטריסט קולדפליי, ג'וני באקלנד.
- אפלובין שולטת בשוק הפרסום הדיגיטלי: מזנקת ב-50%
- מטא משיקה כלי AI למפרסמים: למי זה מתאים ומתי זה יושק בארץ?
החזרה למקורות הייתה יותר מקונספט שיווקי וכללה גם מעורבות אישית של חברי הלהקה, בבחירת העיתונים שבהם פורסמו המודעות. עיתונים שיוצאים לאור במקומות שבהם חברי הלהקה גדלו בבריטניה, ב- Flintshire, Exeter, Southampton ו-Fife, בצפון ווילס ובמערב אנגליה, ב-Devon. בנוסף פורסמו המודעות ב-10 ארצות נוספות, ביניהן ב-Sydney Morning Herald באוסטרליה, ב-Otago Daily Times בניו זילנד וב-Le Monde הצרפתי.
במהלך השבוע האחרון הופיעו ברחבי העולם, במקומות כגון מדריד והונג-קונג הפוסטרים שבהם נראית להקת חתונות משנות ה-20 של המאה הקודמת, בשחור לבן וינטאג'י מלווה בכותרת "נובמבר 1919". המסתורין סביב החזרה ב-100 שנים לאחור שורבב גם למכתבים שקיבלו המעריצים, שם נכתב "ב-100 השנים האחרונות עבדנו על משהו שנקרא חיי יומיום". חלק גדול מהמעריצים חשב שמדובר במתיחה כלשהי אך זה לא מנע מהם לפרסם את המכתבים ברשת, ויחד עם שאר ההיבטים של המסע השיווקי, השמועה כבר פרחה בדרך אורגנית.
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
אולי כבונוס, רק כדי להוסיף לאווירה המחויכת סביב האלבום. בקליפ ששוחרר ב-25 באוקטובר לשיר Orphans ("יתומים"), נראים קטעים שצולמו בניו יורק ב-3 לפנות בוקר, שבהם הסולן כריס מרטין יושב על מדרגות בעיר ומנגן בגיטרה כשמסביב עוברי אורח שאינם יודעים במי מדובר. הקליפ, דרך אגב, הגיע כבר ליותר מ-10 מיליון צפיות ב-4 ימים.
- 1.טכנולוגית וול אוף סאונד משנות ה 60 וחיקוי של u2-pride (ל"ת)מגלה החיקוי 29/10/2019 22:32הגב לתגובה זו