רמי יהודיחה
צילום: יחסי ציבור

בתום מכרז: LEAD זכה בתקציב משרד התיירות הגיאורגי

תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. בשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום LEAD OGILVY זכה במכרז על תקציב הפרסום של משרד התיירות הגיאורגי. המכרז על התקציב נערך בחודשים האחרונים ובשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי

תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. השבוע עלה לאוויר הקמפיין הראשון של LEAD לעידוד תיירות ישראלית בגיאורגיה, לצד קמפיין בינלאומי במדינות אירופאיות שמתנהל במקביל. 

במסגרת המכרז שנערך נדרשו המשרדים להציג פיצוח קריאטיבי מקומי שמטרתו להפוך את גיאורגיה ליעד תיירות מועדף הן לתיירות חורף והן לתיירות קיץ. הקמפיין עולה בטלוויזיה ובדיגיטל בימים אלו תחת הקונספט: 2 good 2 be true – 2 hours 2 Georgia שנועד להדגיש הן את העושר התרבותי, הקולינרי ואת מגוון האטרקציות ונופי גיאורגיה, אך לא פחות מכך את העובדה שהיעד נמצא במרחק של שעתיים טיסה בלבד מישראל.

 

מלבד סרטוני הטלוויזיה, משרד הפרסום מנהל קמפיין תוכן וסושיאל נרחב במסגרתו משפיעני רשת מתחומי עניין שונים נשלחו לבחון את האטרקציות התיירותיות בגיאורגיה - החל מפעילות אקסטרים וספורט, סיורי תרבות, מוזיאונים ושופינג ועד לסיורים קולינריים המדגישים את התרבות המשלבת מזרח ומערב בגיאורגיה לצד תעשיית יין בת מאות שנים בה מתגאה המדינה.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    GO REGEV (ל"ת)
    ממוקה שוילי 30/10/2019 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באומן מתרסקים מאז כניסתו של בן המלוקק (ל"ת)
    נביא זעם 30/10/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
  • כן בגלל זה כל שטראוס עברו לשם, ועוד מלא לקוחות (ל"ת)
    נביא תחת 30/10/2019 17:10
    הגב לתגובה זו