תקציב הפרסום של רשת מלונות טמרס עובר ל-D-say

הרשת כוללת מלונות נופש, עסקים וספא. השנה נוספו למשרד תקציבי איילון ביטוח, כלל ביטוח אשראי ואתר פאנקו לצד 2 מערכות בחירות בהן ליווה המשרד את אביגדור ליברמן
 | 
telegram

תקציב הפרסום של רשת מלונות טמרס עובר מענבר מרחב G למשרד הפרסום D-say. רשת 'טמרס' כוללת מלונות נופש, עסקים וספא על הים: West, נתניה, תל אביב ואשדוד, דניאל ים המלח והרצליה ומלון ספא שיזן הרצליה.

תקציב 'טמרס' מצטרף לשורת תקציבים שעברו השנה ל-D-say, ביניהם איילון ביטוח, כלל ביטוח אשראי ואתר מכירת האלכוהול פאנקו, זאת לצד עבודתם המשותפת עם מפלגת ישראל ביתנו והיושב בראשה, אביגדור ליברמן.

איל הובר לוי, שותף ומנכ"ל D-say: "אנחנו נרגשים להוביל את טמרס, המותג האיכותי והבוטיקי אל האתגרים הניצבים בפניו לקראת 2020 ובטוחים שיחד נגיע להישגים מרשימים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות