תקציב רשת wok to walk יטופל בסוכנות 'קליקה-ברבור שחור'
תקציב הפרסום של רשת wok to walk הבינלאומית שנכנסה לישראל בשנה האחרונה יטופל בסוכנות קליקה-ברבור שחור. שני המותגים מצטרפים למשרד הפרסום קליקה (ירון קורן ואילן פדר) שחברה לאחרונה למשרד הקונספט ברבור שחור (עודד שוקי גל, טל קמיאבי וגיל אוליאמפרל) שיחד ינהלו את התקציב.
זכיינית wok to walk בישראל היא רשת צ'וקה בבעלות ניר מעתוק. צ'וקה היא רשת מסעדות אסייתית שמתמחה במנות ווק וסושי. הרשת המונה 21 סניפים, כמעט כולם בקניונים מובילים. כיום, יש בישראל 3 סניפים של wok to walk, בתל אביב וסניף נוסף שנפתח בימים אלו ברעננה. בקרוב יפתחו סניפים חדשים בפתח תקווה, מודיעין, נתניה, באר שבע ועוד.
wok to walk היא רשת מסעדות אסייתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית ופועלת לרוב ברחובות הערים. הרשת הוקמה ב־2004 באמסטרדם על ידי שני יזמים ישראלים, האחים בועז וליאור שוויצר שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז באירופה. לרשת 120 סניפים ב-5 יבשות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כל כך הרבה אנשים בשביל לעצב כרטיס ביקור לפדתאי? (ל"ת)היחיד שיודע 09/11/2019 17:02הגב לתגובה זו1 0סגור