עלות הפרסומת החדשה של דומינו'ס פיצה ו-bit: חצי מיליון שקל
בנק הפועלים ודומינו'ס פיצה השיקו קמפיין חדש בכיכובם של ציפי שביט, אבי ביטר, עדי ביטי ושגיא ביטבוקס בהפקת משרד הפרסום HapPpy. במסגרת הקמפיין הפכו הכוכבים לחלק מ"משפחת ביט", אליה הם נבחרו בגלל שם משפחתם המכיל את רצף האותיות "ביט". עלות הפרסומת הכוללת עומד על חצי מיליון שקל.
בליבו של הקמפיין החדש מוצגת ארוחת ערב של "משפחת ביט", כאשר בדומה למכנה המשותף הרופף משהו בין הפרזנטורים, גם התקשורת ביניהם חושפת את השוני בעולמות מהם הם מגיעים.
אפליקציית התשלומים bit מהאפליקציות המתפתחות בישראל, נהנתה עד כה מצמיחה מהירה יחסית וכ-2.8 מיליון הורדות. לאחר שקטפה שורת פרסים וחוללה שינוי בכל הנוגע לתרומות ולזיכויים, bit מגיעה לעולם העסקים עם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המותג דומינו'ס פיצה. מעתה ניתן יהיה לשלם על מוצרי דומינו'ס פיצה באמצעות bit, ללא הזנת פרטי כרטיס אשראי וללא צורך במזומן.
שיתוף הפעולה מייצר פתרונות גם לדור הצעיר, כך שגם ילדים יוכלו להזמין מאתר דומינו'ס פיצה באמצעות מספר הנייד של אחד ההורים, והורים יוכלו לאשר מרחוק את התשלום.
אסף אזולאי, ראש מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים מסר: "זוהי פעם ראשונה שיש שיתוף פעולה עסקי עם רשת גדולה והמטרה הייתה להעביר בפשטות את המסר: מעתה ניתן להזמין פיצה בדומינו'ס בהקלקה פשוטה דרך bit. בנק הפועלים מוביל את מהפיכת התשלומים בישראל ושיתוף פעולה זה מהווה עוד צעד בדרך לשינוי בהרגלי הצריכה. אנו מודים לכל השותפים בבנק ובדומינו'ס שיצרו את המוצר החדשני, ומבטיחים כי מהפכת התשלומים בבתי עסק באמצעות bit רק בתחילתה".
עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדומינו'ס פיצה: "חדשנות היא בבסיס ה-DNA של המותג, השקנו את עולמות הדיגיטל כבר ב-2009 ואנו כל הזמן מחפשים איך להגיע לקהלים השונים. שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים, הינו שלב נוסף בחוויית השירות והדיגיטל שאנו פועלים כל העת להביא ללקוחותינו. הצרכן מחפש כיום חווית קנייה מהירה, פשוטה ובעיקר בטוחה. אנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל להשיק שירות זה ובטוחים ומאמינים כי שיתופי הפעולה דיגיטליים כדוגמת אפליקציית ביט מגדילים את שביעות הרצון והנאמנות בקרב לקוחותינו".
רפי טל מנכ"ל HapPpy: "זה מה שקורה כשמותג מוביל כמו דומינו'ס פיצה פוגש מותג מגניב ובועט כמו bit ושניהם יחד מחליטים לזרום עם הטירוף והיצירתיות של המשרד שלנו!".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.מושלםחבריקו 05/12/2019 15:23הגב לתגובה זו0 0א ל י פ ו ת שאפוסגור
-
6.אם אפשר מילה...ברשותכם 04/12/2019 18:22הגב לתגובה זו4 0ראיתי את הקמפיין החדש ועוד יותר איתי וקראתי את כל ההשתפכויות ההדדיות של כל המעורבים. סליחה שאני רוצה להעיר אתכם מהאשליה שאתם חיים בה, אבל הדבר הזה שמעורר בכם כזו גאווה הוא פשוט לא. לא רעיון, לא בימוי, לא חדש, פשוט לא. שימוש בסלבס שהשם שלהם כולל את המילה ביט ואפילו בצורה מאולצת - ציפי שביט? בריף מולחן? לפי הדברים שאתם כותבים על עצמכם ניתן לחשוב שיצרתם קמפיין שמשנה את העולם, שהמצאתם את just do it הבא, שדרוגה 5 מאויים מכם. תגידו, אתם לא רואים את עצמכם? הבועה שאתם חיים בה כל כך מצומצמת? עלוב, עצוב, מעורר רחמים. עכשיו תענו שאני ממורמר, מסכן, מאדלר, מגיתם, שפיטרתם אותי, שלא קיבלתם אותי, ועוד שטויות. אז לא. פשוט מתבונן ומרחם. ומכל האנשים בעיקר אני מתפלא עליך אסף. זו האיכות הגדולה שאתה שואף להביא לבנק? זה החזון הגדול? זו הרמה הכי גבוהה שאתה והבנק הגדול במדינה יכולים להציג. לדעתי ממש לא. הישרות עצמו אגב אחלה. מתבקש בעידן שבו אנו חיים אבל אחלה. הקמפיין? כבר אמרתי. בהצלחה לכולכם בהמשך הדרך.סגור
-
כותב כל כך יפה... אולי תזדהה?רפי טל 08/12/2019 23:03הגב לתגובה זו0 0בHapppy אנחנו מאמינים באטתנטיות ולא להסתרר מאחורי המקלדת. בוא לקפה נדבר על הקמפיין נצלם תמונה יחדסגור
-
5.מביך ברמות קשות (ל"ת)ביטר סוויט 04/12/2019 18:03הגב לתגובה זו3 1סגור
-
4.מותר להגיד שזה מביך? (ל"ת)שמוליק 04/12/2019 11:57הגב לתגובה זו3 0סגור
- טען עוד
-
3.מה זו האשפה הזו?! (ל"ת)GRI 03/12/2019 21:41הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.רפי אתה באמת הפי מזה?!בחייאת דינעאק 03/12/2019 17:25הגב לתגובה זו2 0רפיטל- איזה טירוף ואיזה בועט ואיזה יצירתיות אל תעליב תמקצוע שלנו. סרטון עם סלזים ששרים. ועוד בהפקה מוזיקלית כל כך בינונית ומייגעת. לפחות תיתן תגובה הוגנת ויבשה כמו הלקוחות שלך, שהתחמקו יפה ודברו על המוצר.סגור
-
חחחח משגע אותי תזדהה?רפי טל 08/12/2019 23:04הגב לתגובה זו0 0יאללה בוא נבין מי ומה... צאו מאחורי המקלדת פחדניםסגור
-
1.איך אדלר או מקאן לא עשו כזה? (ל"ת)ורדרדה 03/12/2019 17:15הגב לתגובה זו0 0סגור