הולכים עם הרוח: קבוצת דבי תנהל את התקציב של Wind

הפעילות התקשורתית של חברת הקורקינטים השיתופיים תתמקד בקידום נושא בטיחות הנסיעה. Wind נכנסה לארץ בינואר האחרון, תחילה לתל אביב ואחר כך התרחבה לערים נוספות
 | 
telegram

חברת הקורקינטים השיתופיים Wind בחרה בקבוצת דבי לנהל את יחסי הציבור של החברה בישראל. Wind מתמחה בתחבורה חכמה ו-Micro mobility ופועלת ביותר מ-20 ערים בעולם, לרבות גרמניה, צרפת, ספרד, ישראל, אוסטריה, פורטוגל, דנמרק, קוריאה ויפן. 

Wind נוסדה בשנת 2017 בפרנקפורט שבגרמניה ונכנסה לישראל בינואר 2019, התחילה בתל אביב ולאחר מכן הרחיבה את פעילותה לגבעתיים, רמת גן, בת ים, חולון וירושלים. הפעילות התקשורתית של Wind בישראל תתמקד בקידום נושא בטיחות הנסיעה בקורקינטים החשמליים, בין היתר באמצעות מחקר ופיתוח שנועדו לשפר את הקורקינטים עצמם ולהפוך אותם לבטיחותיים יותר. 

קבוצת דבי הוקמה לפני כעשור על ידי יועץ התקשורת משה דבי, לאחר שצבר ניסיון במגזר הממשלתי, הציבורי והפרטי. הקבוצה התרחבה בשנת 2012 כאשר לדבי הצטרף איש הפרסום רון שלי והקמת חברת השיווק הדיגיטלי דבי&רון.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הקבוצה מנוהלת על ידי איה אחימאיר, ובין לקוחותיה נמנים רכבת ישראל, IBM ,Waze, קבוצת סבן, הפניקס, בזן, קרדיט סוויס, יוניליוור, הרשות לפיתוח ירושלים, בנק יהב, ישרוטל, UMI ועוד. התקציב של Wind ינוהל ע״י סמנכ"לית הלקוחות מרינה קפלון דיגמי ויועצת התקשורת קרן רומאנו בחטיבת הצרכנות והלייף סטייל של הקבוצה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות