טינק טוק: מיזם חדש מבית Teenk ונוי אלוש, אליעד כבר בפנים
משרד הפרסום לבני נוער וצעירים Teenk, יוצא במיזם חדש יחד עם המפיק המוזיקלי נוי אלוש אשר מטרתו לקשר בין מוזיקאים ישראלים למובילי דעה ברשת החברתית טיק טוק, ולייצר חשיפה לשירים ולמוזיקה שלהם. המיזם ייקרא "דה סאונד", והמודל החדש שלו יפתח אפיק לקידום אמנים ישראלים בטיק טוק ויסייע בחשיפת מוזיקאים לעולמות הנוער.
הראשון לאמץ את המיזם הוא הזמר אליעד שהוציא באחרונה את השיר "איפה את". אליעד עשה שימוש ייחודי בפלטפורמה - לשיר נבנתה כוריאוגרפיה ייחודית לצורך טיק טוק, ובה הוא שיתף את השיר ויצר טרנד חדש: כוכבי האפליקציה המובילים בארץ חברו אליו וצילמו סרטונים על גבי הסאונד של השיר. עם העלאת הגרסה שלהם לשיר, הם הגדילו את החשיפה אליו למאות אלפי צעירים ידעו את השיר בעל פה במהירות והשתמשו בסאונד שלו.
הרשת החברתית טיק-טוק פתחה ערוץ חדש של חשיפה אורגנית נרחבת לקהלים צעירים, ובחודשים האחרונים פרצו ממנה לא מעט להיטים שכבשו את העולם בזכות הויראליות של התוכן המוזיקלי שיצרו שם.
לשירו של אליעד נוצרו שני אתגרים: אתגר ריקוד שכאמור, נבנה יחד עם כוריאוגרפית, ואתגר ריאקשן, בו אליעד שר ומגן חצי פזמון ונותן למעריצים להשלים את החלק השני בזמן שהוא מנגן.
מיום שלישי שעבר, מספר הצפיות באתגרים בפרופיל הטיקטוק של אליעד עמד על 300 אלף, מספר סרטוני התגובה של גולשים לאתגרים עמד על 2,500 ומספר החשיפות לשיר בסרטוני התגובה רשם 1,200,000. השיר אף הגיע למקום ה-1 במצעד הנצפים של יוטיוב וקפץ ארבעה מקומות מיד לאחר שהאתגר התחיל לתפוס תאוצה.
דה סאונד הוא תוצר שיתוף פעולה של שלוש זרועות - Teenk, הנמצאת בבעלות יניב ויצמן, אשר יצרה מערך נרחב של כוכבי רשת ומשפיענים בפלטפורמה הצעירה, והמפיק המוזיקלי ושדרן הרדיו נוי אלוש, האחראי לכמה מלהיטי הרשת הויראליים של השנים האחרונות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.רעיון חלשיפתי 13/01/2020 10:57הגב לתגובה זו0 0לא מחזיק מים, הלאהסגור
-
1.חרטבונה. נוי אלוש יותר אינסטנט מפודינג. (ל"ת)שון 12/01/2020 16:03הגב לתגובה זו0 0סגור