
צילום: יחסי ציבור
נטע הר-לב תקבל את תקציב היח"צ של יינות ביתן
בתום שנתיים במשרד שלום-תל אביב, החברה חוזרת למי שטיפלה בתקציב בעבר. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה תקשורתית, תקשור שוטף וטיפול רציף בעניין הגובר ברשת
אחרי שנתיים שבהן טופל במשרד שלום-תל אביב, תקציב יחסי הציבור של קבוצת יינות ביתן, הכוללת את רשתות המזון והשיווק יינות ביתן ומגה, יטופל אצל נטע הר-לב יחסי ציבור. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה תקשורתית, תקשור שוטף וטיפול רציף בעניין הגובר ברשת.
נטע הר-לב יחסי ציבור ותקשורת הינו משרד צעיר הכולל שלוש מחלקות: מחלקת צרכנות וקמעונאות, מחלקת אופנה וקוסמטיקה ומחלקת ייצוג וטאלנטים. בין לקוחות המשרד נמנים חברת פרטנר, קבוצת דנשר, רשת הביוטי אפריל, חברת המשחקים קודקוד, משרד הפרסום לבני נוער teenk, קבוצת סברס, סוכנות רוברטו ועוד.
"אנו מודים לכל צוות שלום תל-אביב ולבעלי המשרד, זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, על העבודה המשותפת. אנו שמחים לחזור ולשתף פעולה עם נטע הר-לב, שליוותה את הרשת שנים רבות", אמר נתי בר, סמנכ"ל תפעול ושיווק בקבוצת יינות ביתן.
- 6.דירה=קורת גג 24/01/2020 10:38הגב לתגובה זודירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 5.נטע אם ככה את נראית במציאות אני מתחתן איתך (ל"ת)אורן 23/01/2020 10:11הגב לתגובה זו
- 4.ג'וני חסון 23/01/2020 08:42הגב לתגובה זווהמשרד הקודם מסרב להמשיך לעבוד בחינם.
- 3.ריקי ברוך 23/01/2020 07:47הגב לתגובה זוהרשת זקוקה להרבה מזומנים. חטא הגאווה לרכוש ולרכוש לרצות להיות הכי גדול.
- 2.ואו ! שאפו לנטע (ל"ת)אורן 22/01/2020 23:14הגב לתגובה זו
- 1.תותחית. תעשה עבודה יותר טובה "מהגדולים" (ל"ת)עדי 22/01/2020 21:14הגב לתגובה זו