ביבי גאה בעומר בבי: הסיפור מאחורי הקמפיין הויראלי נחשף
אחרי הפוסט הויראלי "ערה" בין עיריית ת"א לעיריית י-ם, ולא הרבה זמן מאז "נגמרו הרעיונות לבחירות" של אנשי הסושיאל, שהתרעמו על סבב הבחירות השלישי - מגיע תורו של "עומר בבי".
החל משעות הבוקר, גופים רשמיים, סלבס, חברי כנסת, נשיא המדינה ואפילו ראש הממשלה הודו והתגאו בעומר בבי, אדם אלמוני עד היום. מלבד התכונה שיצר ברשתות החברתיות, הבוקר התפרסמו במקביל שלל מודעות בעלות נוסח דומה ב"כלכליסט", "גלובס", "ישראל היום", "הארץ", וכן באנרים באתר ynet, לצד שלטי חוצות דיגיטליים ברחבי המדינה של החברות הדיה, אדרי בסינמה סיטי, רמת החייל ונמל תל אביב, ומגה מדיה בכיכר רבין ובכל רחבי תל אביב. יש לציין כי הגופים השונים נרתמו למהלך ללא תמורה.
עומר בבי, למי שלא נחשף זה מכבר לשמועות ברשת, הוא תורם מח העצם המיליון של עמותת "עזר מציון", שהקימה את המאגר הלאומי שנועד להציל חיים. מטרת המהלך היא לעורר מודעות לחשיבות המאגר והישגיו, ולעודד אנשים נוספים להצטרף אליו ולהציל חיים.
בבי עצמו, הוא צעיר בן 18 מאורנית הנמצא לפני גיוס לצה"ל. בשבוע שעבר הגיע למרכז הסיוע לחולי סרטן של "עזר מציון" בפתח תקווה במטרה להצטרף למאגר התורמים, והתבשר כי הוא התורם המיליון של העמותה, וכי בתוך ימים ספורים, לא יהיה מישהו בישראל שלא יכיר את שמו. הוא עצמו, אגב, ביקש שלא להיחשף ולא לעמוד מול הבליץ התקשורתי הצפוי.
מאחורי הקמפיין המדובר עומדים משרד הפרסום DIBOOR בבעלות דנה קול בן יהודה ומשרד היח"צ דני לוי תקשורת אשר רתמו בהמשך גם את חברת הסושיאל Teenk של יניב ויצמן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.חכמיםסיוון 27/01/2020 10:14הגב לתגובה זו2 0אם כל הקמפיין האגרסיבי הזה הביא עוד תורם אחד דיינו חדיבה מבריקה מחוץ לקופסאסגור