תנו לגלי צה"ל לנצח: אלה תחנות הרדיו המושמעות ביותר
סקר TGI ל-2019 שפורסם הבוקר מראה כי שיעורי ההאזנה לרדיו נותרו דומים לאלה של 2018 עם 65.7% חשיפה בימי חול ב-2019 לעומת 65.8% אשתקד. הפקקים הם אותם הפקקים ובשונה מהעיתונות הכתובה אשר הושפעה משנת הבחירות, שיעור ההאזנה לרדיו מושפע בעיקר משגרת היום של המאזינים – אשר אינה משתנה הלכה למעשה.
מהנתונים עולה כי תחנות גלי צה"ל ממשיכות להוביל בשיעורי החשיפה בהשוואה לשאר התחנות המשודרות בתדר ארצי – אף שידעו ירידה בשיעור החשיפה לעומת 2018. התחנות הצבאיות נהנו בין ינואר לדצמבר 2019 משיעור חשיפה של 41.2% לעומת 37.7% של תחנות כאן קול ישראל ו-31.3% של תחנות הרדיו האזורי.
הנתונים מלמדים כי דווקא תחנות כאן קול ישראל עלו בשיעורי החשיפה בכמעט 6% בעוד תחנות גלי צה"ל ירדו ב-3.2% ותחנות הרדיו האזורי, אשר הגיעו לשיא שנתי בחציון הראשון עם 33.8% ספגו ירידה שנתית של כמעט 1%.
תחנות ארציות: הצבאיות צועדות בראש
פירוט של הנתונים לתחנות ספציפיות מגלה כי גלגל"צ צועדת לבטח בראש עם חשיפה 29.1% אך ספגה ירידה של מעל 13% מ-2018. אחריה, אחותה הפחות מוזיקלית, גלי צה"ל, עם 22% ועלייה בשיעור של 5.7%.
מבין תחנות כאן, מובילה כאן ב' (לשעבר רשת ב') וניצבת במקום השלישי עם 20.9% חשיפה ועלייה של 5.5% הודות לחציון שני מוצלח. אחריה כאן ג' עם 15.8% סוגרת את החמישייה הפותחת, כאן 88 (לשעבר 88fm) עם 10.2%.
תחנות אזוריות: מאבק צמוד בין התחנות המוזיקליות לתחנות האקטואליה
בקרב התחנות האזוריות המשווקות על ידי רדיו שפ"א2, רדיו אקו 99fm תחנה מוזיקלית בעיקרה, עומד בראש עם חשיפה של 9.4% אך עם ירידה של 7.8% לעומת 2018; רדיו ללא הפסקה 103fm אשר מנהיג קו אקטואלי, ניצב אחריו עם חשיפה של 9.3% המייצגת עלייה של 8.1 מאשתקד. במקום השלישי רדיוס 100fm עם 7.1% אך עם ירידה של יותר מ-10%.
הרחק מאחור, את המקום הרביעי תופס רדיו לב המדינה 91fm עם שיעור חשיפה של 4.9% וזינוק של 28.9% לעומת 2018. אחריו חותם את החמישייה רדיו קול חי עם ירידה ל-4.5% לעומת 5.0% אשתקד.
במקום השישי נמצא רדיו קול ברמה 92.1fm עם זינוק אדיר ב-50% ל 3.6%, בהמשך עם נתונים זהים אך עלייה קטנה יותר נמצא רדיו דרום 97fm/101.5fm (בניטרול חפיפה). לאחר מכן נמצא רדיו תל אביב 102fm עם עלייה קלה ל-3.3%. את העשירייה המובילה חותמת תחת גלי ישראל 106.5fm עם עלייה של 27.2% ל-2.8% חשיפה.
סקר TGI נערך פעמיים בשנה על ידי חטיבת המדיה של קנטאר בישראל תחת החסות של איגוד חברות הפרסום, ומבוסס על מדגם סטטיסטי. המאגר מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.4 מיליון נפש.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.אפשר את הנתונים הנכוניםאחד שיודע 04/02/2020 16:18הגב לתגובה זו1 0כל התמונות כאן לא קשורות.סגור
-
3.כאן 88איתן 31/01/2020 17:20הגב לתגובה זו0 1האם הסקר בודק האזנה בדיגיטל? כמאזין מושבע בדגטל, אני משוכנע ש"כאן" מובילים לפני כולם.סגור
-
הסקר לא בודק כמו הפיפלמיטר בטלויזיה מה באמת צפואיגור 02/02/2020 10:17הגב לתגובה זו0 0רק שואלים אנשים מה זוכרים שהאזינו. לכן זה לא מדויק. אבל לשאלתך זה לא משנה אם המאזין שמע בדיגיטל או בטלפון או בטרנזיסטור. אם אמר ששמע אז שמע.סגור
-
2.לאן נעלם רדיו חיפה 107.5 (ל"ת)רחמים לא ידע 31/01/2020 05:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.91FMשלומי בן בסט 30/01/2020 14:13הגב לתגובה זו3 2רק רדיו לב במדינה תחנה עם נשמה מספר 1 מעל 900 אלף מאזינים מוכחים כל יום מגוש דן והשפלה ועד הדרום. וזה בלי המאזינים און ליין באינטרנט/ יס הוט. זה לפי סקר.סגור