"וירוס בירה הקורונה": הבלבול בין הנגיף למשקה יוצא משליטה
קצת מפתיע שיש צורך להבהיר את העניין, אך לא מעט אנשים ברחבי העולם בטוחים שמקורו של נגיף הקורונה הסיני הוא, ובכן, בירה קורונה. מובן שאין כל קשר בין מותג הבירה המקסיקני לבין הווירוס הקטלני שמעורר בהלה גלובלית, ובכל זאת, אנשים מתבלבלים בין הווירוס לבירה. יותר מדי למעשה, הרבה מעבר לתחום הריאלי.
התופעה באה לידי ביטוי, בין השאר, בכמות הבלתי פרופורציונלית של החיפושים בגוגל אחר "וירוס בירה קורונה". כך למשל, ישנם לא מעט סרטונים של אנשים המתעדים עצמם מרוקנים בקבוקים של בירה קורונה, ולא לגרונם.
על פי נתוני גוגל טרנדס, החיפושים אחר "וירוס בירה קורונה" נפוצים במיוחד בארצות הברית, בקנדה, ביפן, במערב אירופה, באוסטרליה, בהודו ובאינדונזיה. במקסיקו, לעומת זאת, התופעה נדירה יותר - מה שמחזק את ההשערה שאנשים רבים לא מודעים למקורו הגיאוגרפי של מותג הבירה הפופולרי. בכל מקרה, אלגוריתם החיפוש של גוגל, המציע מילות המשך בהתאם לחיפושים נפוצים ברחבי העולם, רק מעצים את התופעה עוד ועוד מיום ליום.
בחברה לעומת זאת, מנסים לשדר עסקים כרגיל. "אנחנו מאמינים שבגדול הצרכנים מבינים שאין כל קשר בין וירוס הקורונה לעסק שלנו", אמרה ל-Business Insider מגי באומן, מנהלת בכירה בענקית המשקאותConstellation Brands שהמותג בבעלותה.
לשם המחשה, בין ה-18 ל-26 בינואר, מספר החיפושים בגוגל אחר "וירוס בירה קורונה" קפץ ב-2,300%. מספר החיפושים אחר "וירוס הבירה" זינק ב-744% ומספר החיפושים אחר "בירה קורונהוירוס" זינק בלא פחות מ-3,233%.
הסיבה לכך היא שלעת עתה, ההשפעה על מותג הבירה המיוצג בשוק המניות של ארצות הברית - זניחה למדי: בשבוע שעבר אמנם חלה ירידה בערך מניית קונסטליישן בראנדז, אבל היא הייתה מינורית – כשהמנייה ירדה מ-193 דולר ל-190 דולר בלבד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.תקנו מסכותעמת 18/02/2020 01:22הגב לתגובה זו0 0https://www.virtualrealty.co.il/%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%91-%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D.htmlסגור
-
1.סומך על מודאלו שיצאו מחוזקים מהבלבול (ל"ת)רועי 04/02/2020 09:14הגב לתגובה זו0 0סגור