מי עומד מאחורי קמפיין הלבבות ברחבי הארץ?
ביום שני האחרון הופיע קמפיין שכלל לב אדום להופיע ברשתות החברתיות, בטלוויזיה ובעיתונים, ללא הסבר על מהותו או מי עומד מאחוריו. כעת נודע ל"אייס" כי מדובר בקמפיין חדש של ההסתדרות הקורא לשים לב למוצרים ישראליים, מתוך מטרה לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל.
במסגרת הקמפיין, הערב תיחשף בערוצי הטלוויזיה המסחריים סדרת פרסומות הכוללת עשרה סרטונים באורך של כ-10 שניות במימון ההסתדרות, בעלות מוערכת של כמה מיליוני שקלים.
הסרטונים נוצרו בשיתוף עם חברות בולטות במשק כגון אלעל, תנובה, ארקיע, שטראוס, אקרשטיין, ישראייר, נשר מפעלי מלט, נייר חדרה, אסם, העיר אילת ועוד. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
"ערבות הדדית היא היכולת של כל אחד ואחת מאיתנו לסייע לצמיחתה של הכלכלה הישראלית, בין היתר באמצעות חיזוק המפעלים והחברות אשר פועלים בארץ ומספקים פרנסה למאות אלפי עובדים ועובדות מדרום ועד צפון. זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה. עם זאת, גם על התעשיינים ועל בעלי העסקים מוטלת האחריות לשים לב שהמוצרים שהם מייצרים יהיו באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים", אמר על המהלך יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד.
במסגרת המהלך, יעלו גם סרטונים בכל הרשתות החברתיות, והחל ממחר (יום ה') צפויים להופיע שלטי חוצות בנתיבי איילון ובירושלים, ביום שני ייחשף מהלך רדיו ובמקביל יעלה שיתוף פעולה עם אתר "מאקו" ועם ערוץ הספורט שיכלול מתחמים ייעודיים בנושא.
מימין: ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות ויניב לוי, יו"ר אגף הסברה (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות )
יו"ר אגף הסברה, יניב לוי, הוסיף והדגיש כי "הקריאה לשים לב למוצרים שמיוצרים בארץ או לשירותים שמעניקות החברות הישראליות, נועדה להגביר את המודעות למכלול השיקולים שנלווים לכל החלטה צרכנית.
"בניגוד למהלכים פרסומיים אחרים שניסו לתת גוון חיובי או שלילי להחלטה האישית של מה אני קונה, בקמפיין של ההסתדרות אין כוונה לחנך את הצרכן הישראלי או להיכנס לו לכיס. יש לנו עם חכם וכל מה שאנחנו רוצים זה להביא למודעות את הערך שנותנת לנו הבחירה במוצר ישראלי. בכל פעם שמישהו בוחר במוצר שמיוצר בארץ, אנחנו עוזרים לחזק את הכלכלה המקומית, נותנים דחיפה למפעלים בפריפריה ודואגים למטה לחמן של מאות אלפי משפחות. זה לא אומר לתת עדיפות אוטומטית, אלא פשוט לשים לב, שזה יהיה עוד שיקול".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.הטיזרים פומפמו כל כך הרבה וכל כך מרגיזים שאני נשבעת לאיעל 05/02/2020 18:37הגב לתגובה זו0 2לקנות מוצרים ישראלים בתקופת הקמפיין. זה קמפיין נוראי!סגור
-
4.פראייר מי שקונה בארץ, זה מצב שהעסקים בארץ הביאו אליו...איציק 05/02/2020 17:24הגב לתגובה זו3 5אני רק אציין כאן עובדות תגידו לי אתם אם אנחנו צריכים לרכוש מעסקים ישראלים. מדובר בדוגמאות אמיתיות: 1. תוספים של סולגאר שמיוצרים בארץ עולים לי חצי מחיר אם אני מזמין אותם מארה"ב. כלומר הטיסו לארה"ב, מטיסים אלי בחזרה ועדיין עולה לי חצי מחיר מללכת לחנות של סולגאר. 2. צעצועים של טאף טויס החברה הישראלית, כנ"ל. זול יותר מחו"ל. 3. אפילו עציצי פלסטיק של חברת פלסטיקה ישראלית שמייצרת פה, עולה לי פחות מאמזון. אז למה? למה שאקנה בישראל? אני שואל ברצינות. ואל תגידו לי "כי זו תרומה לקהילה הישראלית". תרמתי במשרד. וגם אני ישראלי, ואף אחד לא תרם לי אף פעם. אוסיף לכל זה שכשאני קונה מארה"ב למשל, אני גם מקבל שירות ראוי. לעומת אפס שירות בישראל. במקום שיצעקו עלי, בלי לשאול שאלות מחזירים לי את הכסף או שולחים חלופי, ולא מצפים שבכלל אחזיר את הישן. עולם אחר. גם זול יותר, גם שירות שאין כמותו באף עסק בישראל. בישראל קניתי טלוויזיה היוקרתית ביותר של סמסונג בסכום מטורף, הגיע חסר חלק מאחורה (מכסה של איזור החיבורים). המתקין התקין עקום. בדיקת עם קוד טכנאי מראה שזו טלוויזיה שמישהו כבר השתמש בה בערך שבוע וכנראה החזיסגור
-
3.ייצור מקומינ.מ 05/02/2020 17:18הגב לתגובה זו1 0מהלך מתבקש בפרט( גם ללא קשר) לאירועי מגפות ואסונות בעולם והתלות ביצרן מרכזי לעולם. צריך לחזק את הייצור ,המשק התשתיות ו... החקלאות ולא למסרם לידיים זרות.סגור
-
2.לא פחות ממדהיםחבר הסתדרות 05/02/2020 17:10הגב לתגובה זו1 0שמבזבזים את הכסף שלנו על זהסגור
-
1.בזבוז כסףההסתדרות מלכ"ר 05/02/2020 16:25הגב לתגובה זו0 0ארגון לא רווחי שמחפש איך לבזבז כסף ולא להכניססגור