הקליפ של סטטיק ובן-אל כפלטפורמה: ההברקה של רולדין
חברת המאפים והקונדיטוריה, שעשתה כבר כמה קמפיינים יצירתיים, בחרה בכיוון חדש. בקליפ של השיר "we" שהעלו ביום חמישי הצמד המצליח מופיעים מספר פריימים שיווקיים מאוד שבהם מוצג שולחן עמוס בכל טוב תוצרת רולדין, עם לוגואים של החברה, כשליד השולחן יושב ושר בן-אל תבורי.
הקליפ של הצמד, שבו משתתפת גם הזמרת מירי מסיקה, עלה ליוטיוב ביום חמישי וכבר לאחר הסופ"ש הוא רושם יותר מ-300 אלף צפיות. הקליפ גם מתכתב עם קמפיין קודם של רולדין, קמפיין מארי אנטואנט שנעשה בניחוח צרפתי של המאות ה-15 וה-16.
קליפים אחרים של סטטיק ובן-אל הגיעו למיליוני ואף לעשרות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות. לא ברור כמה שילמה רולדין עבור השת"פ הזה, אך אם הוא יהווה הצלחה עבורה, לא מן הנמנע שהתופעה תתרחב ואנו עשויים לפגוש הרבה יותר תוכן שיווקי בתוך קליפים של זמרים מובילים בישראל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.סטטיק ובנללולו 24/02/2020 06:48הגב לתגובה זו0 0שלכו קבר תשירסגור