אחרי החדרה שקטה: Aiways בחר במשרד הפרסום New

כשמונה חודשים לאחר שהושק בישראל, מותג הרכב החשמלי הסיני בחר במשרדו של צור גולן, לאחר שבחן מספר משרדי פרסום. קמפיין ראשון צפוי לעלות בינואר
 | 
telegram

מותג הרכב החשמלי הסיני Aiways בחר במשרד הפרסום New לקראת ההשקה הפרסומית של המותג בישראל. Aiways בחן לאחרונה מספר משרדים עד שבחר במשרדו של הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן.

Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ. לארץ הגיע המותג באפריל השנה, אולם השקת המותג לא לוותה במהלכים פרסומיים, ולמרות זאת נמכרו עד כה כ-1,000 יחידות, מהן 400 כבר נמסרו ללקוחות. בנוסף,  באמצעות book a trial - ממשק דיגיטלי להזמנת התנסות נהיגה, נעשו מעל 3,000 התנסויות בבית הלקוח. 

כעת מתוכנן לעלות קמפיין פרסומי בינואר הקרוב, לצד מהלכים שיווקיים כגון השקת מרכז חוויה בהרצליה החודש. בחברה אומרים כי המעבר של הקמעונאות לאון ליין, לאחרונה גם בשוק הרכב, דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ל-Aiways נוכחות גלובלית הולכת וגוברת באירופה עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה ולאחרונה גם שוויץ, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, מפעל חדשני ומתקדם עם יכולת ייצור של עד 300 אלף כלי רכב בשנה ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין.

לדברי ענבר נחשון מ-Aiways ישראל, "אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה הרשמית של המותג בישראל ומרגישים שהחיבור עם צור וצוות New נכון ומדוייק למותג ולנו". 

גולן, בעלים ומנהל קריאטיב NEW מסר כי "אנחנו גאים ונרגשים להיות חלק מאירוע ענק ברמה העולמית – מהפכת הרכבים החשמליים. המהפכה כבר כאן בישראל והעתיד הוא 100% חשמל. Aiways הוא מותג טכנולוגיה מדהים שפשוט חייבים לנהוג בו כדי להבין את החוויה. תודה לענבר ואלחנן על הבחירה, האמון וההזדמנות להיות חלק מהנסיעה המרתקת ביותר בעולם הרכב".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות