ארבעה אנשי שיווק עם טיפים לקראת שנת 2022

יותר פרסונליזציה בדיגיטל, השקעה בהון האנושי, ביטוי למגזרים באוכלוסייה ושקיפות מול הקהל. איציק כהן, גלית ברששת, עדי קידר ירדני ויונתן איבגי על "השריר" שאיש השיווק צריך לפתח בשנה הקרובה
 | 
telegram

מקצוע השיווק דינמי תמיד, משתנה ומושפע מהשינויים בשווקים, בחברה ובטכנולוגיה. אנשי השיווק חייבים להיות סקרנים, עם תשוקה לטכנולוגיה ולחדשנות, ובעיקר להוביל את החברה להצלחה.

סיום שנה זה בדך כלל מועד נהדר לסיכומים, אבל השנה החלטנו ללכת על הסתכלות קדימה.

מדור ביז מדיה, יחד עם איגוד השיווק הישראלי, פנה לאנשי שיווק, חברי האיגוד, ושאל אותם את השאלה המתבקשת - מה לדעתך ה"שריר" שצריך איש השיווק של 2022 לפתח?

כותרת ראשית

- כל הכותרות

איציק כהן, מנהל השיווק והפרסום ברמי לוי שיווק השקמה

במובן מסוים, תחילת 2022 תסמן את השינוי המשמעותי ביותר בהרגלי הצריכה שלנו, חסמי הרכישה בזירות הדיגיטליות (אם היו) אינם עוד גם בקרב הקהל המבוגר יותר. הלקוחות מצפים שיתקשרו איתם בערוצים הדיגיטליים, עם הצעות ערך פרסונליות, מדויקות, בהתאם להרגלי הצריכה הכללית והנקודתית שלהם.

על מנהלי/ות שיווק בשנה הקרובה להגדיר את האסטרטגיה הדיגיטלית, לתקצב וליישם אותה בדגש על שימוש נכון בדאטה שברשות הארגון אותו הם מנהלים.

גלית ברששת, סמנכ"לית השיווק של Sodexo on Site

במציאות המשתנה של 2022, איש שיווק חייב בראש ובראשונה להיות בעל יחסי אנוש גבוהים ולהשקיע כל הזמן בהון האנושי. בנוסף, לפתח את שריר הסקרנות והפתיחות, עליו כל הזמן להיות ער לשינויים טכנולוגיים וצרכניים שיכולים להשפיע, לפתח ולגוון את פעילות השיווק של המותג.

בנוסף, איש שיווק כיום חייב לשים את הצרכן בראש מעייניו, להבין ולנתח באמצעי דאטה וטכנולוגיה את הצורך של הצרכן וכיצד אנו כמותג יכולים לענות לו על כך.

אצלנו בסודקסו, אנו מביאים לידי ביטוי שריר זה בכך שאנו משתדלים להתאים לכל צרכן את תפריט ההסעדה המתאים לחומר האנושי המתפתח מעת לעת.

עדי קידר ירדני, מנהלת השיווק באלטשולר שחם

השריר שאנחנו צריכים הוא הגיוון וההכלה. לאנשי השיווק אחריות ציבורית והם בעלי השפעה מהותית על תפיסת המציאות ועל עיצוב תודעת הצרכנים.

למרות שבשנים האחרונות גברה המודעות לייצוג הולם של כל קשת האוכלוסייה בצורה שוויונית, אנחנו עדיין לא לגמרי שם. המסרים הפרסומיים והחזותיים הם למעשה האמירה של המותג, ולכן בכל פרסומת או מודעה, חשוב לתת ביטוי לאוכלוסייה עם כל הגוונים, המגזרים והמגדרים. אני מאמינה שלאנשי השיווק יש היום כוח, יותר מאי פעם, להוביל שינוי ולהגביר את השיח המכיל והמכבד בקרב כלל האוכלוסייה.

יונתן איבגי, סמנכ"ל הסחר ב-DHL אקספרס

השריר הכי חשוב לפיתוח עבור מנהל השיווק של 2022 לדעתי הוא שריר האמון. אמון הלקוחות שלנו - בכל תחום, מכל מגזר הופך להיות ה-DRIVER הכי קריטי עבור הצמיחה.

יש לחנך את הארגון ופונקציות השיווק לעבוד ולשאוף לשקיפות, הכלה, הבנה ודאגה ללקוח בכל תרחיש - פעולות שמייצרות אמון. עידן ה-DATA האין סופית עוזרת לנו מאוד להבין את הלקוח ולפתח את היכולת לתמוך בו באמצעות היכולות הללו.

קרדיטים: גלית ברששת (צילום: שני שם טוב), יונתן איבגי (צילום: פאבל טולצנסקי), איציק כהן (צילום: יחצ), עדי קידר (קרדיט: סם יצחקוב)

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות