weSure מחליפה משרד פרסום: גייסה את בורודה קפלן

אחרי שנתיים עם זרמון גרופ, קיימה חברת הביטוח הדיגיטלית פגישות עם משרדי פרסום, ובחרה בבורודה קפלן. תקציב הפרסום צפוי לעמוד השנה על כ-10 מיליון שקל
 | 
telegram
(1)

חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק +0.23% ווישור גלוב 442 +0.23% ווישור גלובלטק בסיס:441 פתיחה:445 גבוה:445 נמוך:442 תמורה:44,385 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (weSure) מחליפה משרד פרסום. ל"ביז מדיה" נודע כי אחרי שנתיים עם משרד זרמון גרופ, בחברה קיימו פגישות עם משרדי פרסום ובחרו במשרד בורודה קפלן.

על פי הערכות, תקציב הפרסום של weSure ל-2022 יעמוד על כ-10 מיליון שקל. הקמפיין הראשון צפוי לעלות כבר החודש, בכיכובו של קומיקאי שזהותו טרם נחשפה.

בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין weSure המנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

weSure השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח הנחשב לשמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות שונות בארה"ב. בקבוצה מסרו בזמנו כי המטרתה של החברה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף שיכולים להיעשות גם באופן מקוון.

המטרה – כך מסרו ב-weSure - היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.

לפני מספר חודשים הונפקה החברה. במקביל הגיעה לישורת האחרונה עסקת רכישתה של חברת הביטוח איילון על ידי weSure, אולם עסקה זו טרם הושלמה. דוחות הרבעון השלישי של החברה מצביעים על המשך צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה. את תשעת החודשים הראשונים של 2021 סיימה weSure עם רווח לפני מס של כ-11.5 מיליון שקלים, והכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו של 201 מיליון, לעומת הפסד לפני מס 300 אלף שקלים בתקופה המקבילה אשתקד ו-120 מיליון שקל הכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו.

ב-weSure אישרו את הפרטים. מנכ"ל בורודה קפלן, רון קפלן, מאשר אף הוא את הפרטים, ואומר ל"ביז מדיה": "מדובר בחברה מצליחה שביססה את עצמה. weSure אישרו הביאה את הבשורה שאפשר לעשות ביטוח בלי לדבר עם אף בןאדם, וזה נכון שכל השוק מנסה לחקות אותה עם הרבה מאד משאבים. המשימה שלנו השנה היא לשים את weSure בקדמה של הפתרון הכי יעיל של עשיית ביטוח".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז למה המניה יורדת ??
    שאלת תם 04/01/2022 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי יש תשובה ?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות