חברות הקריפטו מגיעות לסופרבול; שיא של 6.5 מ' ד' לפרסומת

Crypto.com ו-FTX יפרסמו לראשונה במשדר הספורט הנצפה ביותר בארה"ב, יחד עם מותגי ענק כמו פייסבוק, ניסאן וטויוטה. מחיר פרסומת 30 שניות זינק בשנה בכמעט 20%
 | 
telegram

הסופרבול, אחד מאירועי הספורט הגדולים בארה"ב, יתקיים בעוד כחמישה שבועות, ב-13 בפברואר באצטדיון SoFi החדש בלוס אנג'לס, הבית של קבוצות הפוטבול המקומיות הראמס והצ'רג'רס. מדובר באירוע הספורט הבודד הכי נצפה מדי שנה, וככזה - גם אחד שמושך את הפרסומות הכי יצירתיות של חברות שמוכנות לפתוח את הארנק ולשלוף מיליונים.  

בשנה שעברה צפו בגמר ליגת הפוטבול ה-NFL האמריקאית ששודר ב-CBS כ-96.4 מיליון אמריקאים, נתון גבוה אבל לא כזה שמדגדג את השיאים שנרשמו באמצע העשור הקודם. השיא למשל היה בסופרבול 2015 בו צפו 114.5 מיליון איש. מאז חלה ירידה במספר הצופים. מאידך, CBS מסרה לאחר האירוע בפברואר שעבר, כי נרשם שיא של צפייה בסטרימינג - 5.7 מיליון צופים.

פצצת הרייטינג האמריקאית הייתה מאז ומתמיד אכסניה לפרסומות מיוחדות שאפשרו למיתולוגיות, כאלה שהופקו במיוחד עבור האירוע או שהושקו בסופרבול. בשל כך גם מחירי הפרסום עבור ספוט 30 שניות, הן היקרות ביותר בעולם. בשנה שעברה תג המחיר לפרסומת עמד על 5.7 מיליון. השנה כבר זינק בכמעט 20% - ל-6.5 מיליון דולר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

העניין ההולך וגובר סביב המטבעות הדיגיטליים, מביא לראשונה שתי חברות קריפטו לפרסם בסופרבול. הראשונה היא Crypto.com מסינגפור, שרק שילמה רק לפני כחודש 700 מיליון דולר (כן כן, שבע מאות מיליון דולר!!!) עבור הזכויות לקרוא את סטייפלס ארנה בלוס אנג'לס - אולם הכדורסל הביתי של הלייקרס וקליפקס - על שמה, כך שהמתחם נקרא מהקיץ הקריפטו קום ארנה. הפרזנטור של החברה הוא הכוכב ההוליוודי מאט דיימון, שלא מן הנמנע שיככב גם בסרטון הפרסומות שהחברה תפיק עבור הסופרבול.

חברה נוספת בקטגוריה זו שתפרסם בסופרבול לראשונה היא FTX, העוסקת במסחר במטבעות מבוזרים. בשנה שעברה היא אף רכשה את הזכויות לשם של אצטדיון הכדורסל של המיאמי היט, ותשלם 135 מיליון דולר כדי שהארינה תיקרא ארנת FTX ב-19 השנים הבאות. היא גם החתימה את אגדת הפוטבול האמריקאי טום בריידי מהטמפה ביי באקנירס כדי שישמש פרזנטור שלה.

חברה נוספת שתפרסם לראשונה בסופרבול היא חברת הסחר האלקטרוני Rakuten היפנית. 

רשימת החברות שחוזרות לפרסם במהלך המשחק, הן פייסבוק, פרינגלס, ניסאן, טויוטה, WeatherTech ועוד. מותגי הרכב יונדאי ולקסוס, כמו גם טייד פרוקטר אנד גמבל בחרו שלא לפרסם באירוע.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות