רכישה בתחום שילוט החוצות - לפי שווי של 5 מיליון שקל

מגה מדיה שמתמחה בשילוט חוצות, פרסום על גשרים ומתקני טוטם, רכשה את טיימס סקוור ישראל שמתמקדת בשילוט דיגיטלי במתחם הבורסה. הקורונה כיווצה ב-2020 את שוק הפרסום ואת חלקו של פרסום החוצות

 | 
telegram

חברת שילוט החוצות מגה מדיה רוכשת את חברת השילוט הדיגיטלי טיימס סקוור ישראל לפי שווי של חמישה מיליון שקלים. בכך תגדיל מגה מדיה את פורטפוליו המוצרים שתוכל להציע ללקוחות.

מגה מדיה הוקמה בשנת 2004 ונמצאת בבעלותו של דני מולדבסקי וחברת מור של קובי מור. לחברה שפועלת בעיקר בשוק שילוט החוצות המסורתי שלטי חוצות גדולים בירושלים, תל אביב, נתיבי איילון, חיפה והקריות ועוד, כמו גם שלטים על גשרים בירושלים ומתקני שילוט טוטם.

הבעלים של טיימס סקוור ישראל הם חברת ewave nadlan ואבי עבדי, והחברה מתמחה בשלטי פרסום דיגיטליים גדולים, בהתמקדות במתחם הבורסה ברמת גן. עם הרכישה, ימשיך עבדי ללוות את פעילות טיימס סקוור ישראל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שוק פרסום החוצות מחזיק ב-3.6% מעוגת הפרסום בישראל, נכון ל-2020 – שנה בה חל קיטון בעוגת הפרסום כולה - מ-4.4 מיליארד שקל ב-2019 לכמעט 4.1 מיליארד ב-2020. על פי יפעת בקרת פרסום, הנתח של פרסום החוצות עמד שנה לפני כן על 7%, ובמספרים – נחתך השוק בחצי בדיוק – מ-294 מיליון שקל ב-2019 ל-147 מיליון שנה לאחר מכן. יפעת בקרת פרסום תפרסם החודש את עוגת הפרסום ל-2021.

מנכ"ל מגה מדיה קובי מור, מסביר כי עם הרכישה, "נתחיל לשווק חבילות פרסום דיגיטליות ארציות". לדבריו, "כפי שעולם השילוט עבר בשנים האחרונות טרנספורמציה משילוט בילבורדס לאלמנטים כמו קירות, גשרים, טוטמים ולארג' פורמטים, כך אנו חווים לאחרונה בארץ תהליך של חדשנות שמזמן נהוגה בחו"ל בתחום שלטי החוצות - מעבר למסכי פרסום דיגיטליים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות