"בת 36, אמא לשלושה": בר רפאלי תפרסם מותג הלבשה תחתונה
דוגמנית העל בר רפאלי, נבחרה לפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA. החברה מדווחת כי במסגרת החוזה, תקבל רפאלי כ-1.5 מיליון שקלים.
בשנים האחרונות ליוו את החברה מספר דוגמניות מוכרות, בהן עדי הימלבלוי, רוסלנה דורינה, ירדן הראל ובר זומר. כעת החליפה FEMINA משרד פרסום, והתקשרה עם מקאן תל אביב.
מקאן יוביל שפה שיווקית חדשה ואסטרטגית חדשה, אותו תלווה רפאלי, אחת הנשים הכי עסוקות בשוק הפרסום הישראלי.
כבר אתמול העלתה רפאלי טיזר קטן בעמוד האינסטגרם שלה, לקראת חשיפת ההתקשרות שלה עם FEMINA. רפאלי העלתה תמונות שלה בחזיות.
הבוקר חשפה שתי תמונות נוספות באינסטגרם וכתבה: "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה. בגיל 36, עם שלושה ילדים, אני מרגישה אישה באמת. מזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם - וביום ההולדת שלו אני חולקת תמונה שלי בהלבשה תחתונה אתכם".
לדברי טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת FEMINA, "בחמש השנים האחרונות פתחנו רשת חנויות המונה כיום 26 סניפים ועתידה להכפיל את עצמה עד סוף 2025, במטרה להפוך למותג הלנז'רי המוביל בישראל".
כדורי אמרה עוד כי "2022 היא שנה קריטית וחשובה עבורנו בה הכפלנו את תקציבי השיווק ושמנו לעצמנו למטרה להעלות את המודעות למותג, לגעת בקהל חדש ולהביא את הבשורה שיש למותג להציע לצרכנית הישראלית - איכות ומומחיות גבוהה לצד מחיר נוח והוגן. מסרים אלו לצד ערכים כמו נשיות ואלגנטיות, מאפיינים את המותג ומזוהים מאוד עם בר רפאלי, הפרזנטורית החדשה שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה