Fiverr בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים; שוקלת גם שילוט חוצות

פלטפורמת המסחר שמחפשת לגייס 100 עובדים, ויוצאת בקמפיין שיופיע בפרמט מודעות דרושים הומוריסטיות. סמנכ"לית השיווק: "השיח סביב הענף נסב סביב רבות הפינוק ב'הייטקס', אנו מנסים ליצור שיח שונה שמדגיש את הסיבות מדוע בוחרים לעבוד אצלנו" 

 | 
telegram

זירת המסחר הגלובלית המקוונת פייבר -1.79% פייבר 28.03 -1.79% פייבר סגירה:0 פתיחה:28.68 גבוה:28.84 נמוך:27.99 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  יוצאת בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים לחברה. כבר אתמול החל הקמפיין בקרב עובדי החברה באמצעות רשת לינקדאין, ובפברואר יעלה הקמפיין ברשתות החברתיות האחרות.

מטרת הקמפיין היא העלאת מודעות ל-Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים. בחברה שוקלים להוציא את הקמפיין גם לאוף-ליין – ולפרסם בשילוט חוצות.

הקמפיין יופיע בפורמט מודעות דרושים הומוריסטיות ששמות את התרבות הארגונית, הערכים והעובד במרכז. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לשקף את התרבות הארגונית הייחודית של החברה ולשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות באופן יצירתי והומוריסטי. הקמפיין יעלה במגוון פלטפורמות דיגיטליות ובמהלכו עובדי החברה יחליפו את הגדרת התפקיד שלהם בלינקדאין לתפקיד חדש.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס והתקשורת הארגונית.

מודעת דרושים אחת מחפשת –"מישהו שמתחמק מפגישות בכדי לעבוד באמת, שהוא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team Leader) או - ראש צוות אשר "אומר את מה שכולם חושבים באמת שהוא גם מנהל מוצר" (Head of "Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager); מישהו שלא אוהב פוליטיקה ארגונית, שהוא גם דאטה אנליסט" ועוד מגוון הצעות עבודה משעשעות.


כך נראה הקמפיין בלינקאדין

תחום ההיי-טק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה, מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם. המחסור החמור בעובדים לעולם ההיי-טק הוביל בשנה האחרונה לסדרה של קמפיינים לגיוס עובדים, חלקם בטלוויזיה, ואחרים בשילוט חוצות. בסדרת מערכונים ב"ארץ נהדרת" הצליחה התוכנית לשקף את המרדף אחרי עובדים לתחום שזכה לכינוי "הייטקס".

גלי ארנון, סמנכ"לית שיווק ב-Fiverr מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף למועמדים את אופי החברה וה-DNA שלה. בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת לעבוד ב-Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון טעמי הגלידה ותרבות הפינוק 'בהייטקס', בקמפיין זה ניסינו ליצור שיח שונה אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות, שבגללן אנשים בוחרים לעבוד אצלנו ואת הצדדים החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות