אשת השיווק של 2021: בעלת טחינה אל-ארז ג'וליה זהר
אשת השיווק לשנת 2021 היא ג'וליה זהר, הבעלים ומנכ"לית טחינה אל ארז - כך הוכרז היום בכנס השיווק 2022 של איגוד השיווק שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם קשת ושודר בערוץ 12. הבחירה בזהר נבע מכך שהיא הפכה "לסמל של הצלחה ודו קיום ועל הפיכת טחינה אל ארז לסמל של מצוינות ושגשוג".
עוד הסבירו באיגוד השיווק כי "זהר היא יזמית ואשת עסקים אמיצה ובעלת חוש עסקי מפותח לצד היותה פרסונה מיוחדת ופורצת דרך. היא הפרונט של המותג טחינה אל ארז, ושמרה באדיקות על אוטנטיות של המוצר ואמינות בלתי מתפשרת בחומרי הגלם. טחינה אל ארז שורדת בשוק מאוד תחרותי. בלי תפיסת מחיר, ובלי התפשרות עם הקמעונאיים או מבצעים של המוצר במרכולים".
זהר היא אשת עסקים ערבייה ישראלית נוצרית, בעלים ומנכ"לית של מפעל אל-ארז. היא האישה הראשונה שמנהלת מפעל בחברה הערבית ויו"ר קרן "מסירה" של ארגון הג'וינט. זהר הייתה מורה למתמטיקה ועוזרת למנהל בית ספר חטיבת ביניים ,לאחר עיסוק רב-שנים בהוראה ובחינוך, פרשה זוהר מתחום זה בשנת 2003 לאחר שבעלה נפטר מהתקף לב ,בניסיון לשמר את מפעל חייו, החלה לנהל את מפעל "אל ארז" לטחינה וחלבה אותו הקים. תוצרת המפעל משווקת בישראל ומשנת 2005 גם ברחבי העולם. מוצר המפעל זכה במקום הראשון באיכות המוצר בהשוואה לאחרים, בבדיקת תוכנית התחקירים "כלבוטק" בשנת 2013. זהר פעילה חברתית ומשמשת כיו"ר ההנהלה של קרן "מסירה" של הג'וינט למען בעלי מוגבלויות בחברה הערבית.
לפני כשנה וחצי העבירה זהר תרומה כספית לקהילת הלהט"ב הערבית, מה שהוביל לביקורת עליה בחוגים שמרניים במגזר הערבי וקריאה לחרם נגד המפעל, אך לתמיכה גדולה בה באוכלוסייה הכללית. בפועל, הקריאות להחרים את המותג הביאו לתוצאה ההפוכה, עם זינוק במכירות בשיעור של כ-20%. זוהי הייתה לפעם הראשונה שחברת מזון ישראלית בבעלות ערבית הביעה תמיכה פומבית בקהילה הגאה.
כאמור, ההכרזה על זהר כאשת השיווק של 2021 היתה במהלך כנס השיווק 2022 של איגוד השיווק הישראלי. הכנס עסק בפריצות דרך, באתגרים ובהזדמנויות מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית במתכונת של שיחות אחד על אחד עם המנחה ניב רסקין, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים.
מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו אמרה בדבריה בכנס כי "אני שמחה שכנס השיווק 2022 שנערך בשיתוף פעולה עם חברינו בקשת זו השנה השנייה, היה מגוון, דינמי, מרתק ועתיר צופים. היה לנו לעונג ולכבוד לארח על בימת הכנס דוברים בולטים בתעשיית השיווק, הפרסום, התקשורת והמדיה. בחרנו לקרוא לכנס השנה 'פורצים דרך' ולעסוק בו בפריצות דרך שיווקיות וניהוליות כי אנחנו מאמינים שהחברים שלנו, אנשי השיווק של ישראל, הם פורצי הדרך בעולם השיווק בפרט ובעולם העסקים בכלל מנהל השיווק הוא למעשה מנהל העסקים של הארגון. הוא זה שמוביל את כל נושא החדשנות, הדיגיטל, האסטרטגיה והפיתוח העסקי שהם למעשה החומרים מהם מורכבת פריצת דרך. מבחינתנו אמרת פריצת דרך - אמרת שיווק, ולכן כך נקרא הכנס, והוא הוקדש לחברינו, אנשי השיווק של ישראל, פורצי הדרך, מזיזי המחט, ומאיצי הצמיחה בארגונים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אף טחינה לא מנצחת את הר ברכה. (ל"ת)המומחה 28/01/2022 23:37הגב לתגובה זו0 0סגור