מול מיליוני צופים: עוד חברת הייטק ישראלית תפרסם בסופרבול

עם תג מחיר של 6.5 מיליון דולר לספוט של 30 שניות, רק חברות ענק וטכנולוגיה מגיעות לבמה הנצפית ביותר בארה"ב מאנדיי תצטרף לחברות ישראליות שהחלו לפרסם בסופרבול לפני כעשור
 | 
telegram

חברת הטכנולוגיה הישראלית מאנדיי -2.24% מאנדיי 262.89 -2.24% מאנדיי סגירה:0 פתיחה:264.41 גבוה:267 נמוך:257.75 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תהיה אחת החברות שתפרסם באירוע הסופרבול שיתקיים בעוד קצת פחות משבועיים. תהיה זו הפעם הראשונה שהחברה תפרסם באירוע הנצפה ביותר מסורתית בארה"ב מזה עשרות שנים.

מאנדיי הונפקה בנאסד"ק בחודש יוני 2021 לפני שווי של 6.8 מיליארד דולר, ובתוך פחות משמונה חודשים זינקה מנייתה בכמעט 35% לשווי של 9.1 מיליארד דולר נכון להיום. החברה משיקה בימים אלה קמפיין ברחבי ארה"ב שכותרתו "work without limits", בין היתר בשלטי חוצות, מודעות ברכבת התחתית בניו יורק, מטרו, אוטובוסים ותחנות אוטובוסים, פעילות סושיאל ועוד, ושיאו יהיה בסופרבול. 

בחברה אומרים כי "הבחירה בבמה זו נעשתה, בין היתר, בהמשך לצמיחה החזקה, שנה אחרי שנה, כפי שבאה לידי ביטוי, בין היתר בגידול במספר הלקוחות של מאנדיי ובסגמנטים בהם היא פועלת".

מאנדיי מפתחת יישום אינטרנט ומובייל לניהול צוותים וניהול פרויקטים. יש לה 127 אלף לקוחות ביותר מ-200 תעשיות במעל 190 מדינות. בין היתר, לקוחותיה נעים בין עסקים קטנים לארגוני ענק. 

בפרסומת מראה מאנדיי עולם בו זמן, חומר ופיזיקה אינם מגבילים את האנשים בעבודה שלהם, כך שכל אחד יכול להגיע לשיאים חדשים ללא גבולות. בפרסומת מגדירה מאנדיי מחדש עבודה על תוכנה. אם לפני כן אנשים היו צריכים צוות פיתוח צמוד כדי לייעל את זרימת העבודה שלהם ולבנות תהליכים מוסדרים, מערכת ההפעלה של מאנדיי מאפשרת לכל עובד בארגון בנייה מאפס של תהליכי עבודה בפשטות ובאופן אינטואיטיבי, כחלק ממהלך דמוקרטיזציה של עולם התוכנה. בפרסומת נעשה שימוש מינימלי באפקטים ממוחשבים, וההפקה כללה סטים מורכבים ועבודה עם פעלולנים על מנת ליצור את העולם של מאנדיי באופן מוחשי ככל הניתן. 

מי שחתום על הקמפיין הוא צוות פנימי של החברה המונה כיום כ- 90 עובדים, כולל מעצבים, מפיקים, עורכי וידאו, מושניסטים, מנהלי קריאייטיב, מנהלי מותג, מנהלי סושיאל, כותבי תוכן ועוד. הצוות הפנימי חבר לסוכנות הקריאייטיב האמריקאית Mustache, שבין לקוחותיה מותגי ענק כמו אמזון, נטפליקס, גוגל, לוריאל ופורד. התהליך כולו התבצע על גבי מערכת ההפעלה של מאנדיי המשמשת, בין היתר, צוותי שיווק, סוכנויות פרסום וגופי קריאייטיב ומדיה בכל העולם. 

בכך מצטרפת מאנדיי, הנמנת כיום על החברות הישראליות הגדולות ביותר בעולם במונחי שווי שוק, למותגים הגדולים והמובילים אשר לוקחים חלק באירוע הסופרבול, אחד משידורי הספורט הנצפים ביותר, שהפסקות הפרסומות בו הפכו כבר מזמן לחגיגת הקריאייטיב המדוברת והמסקרנת בעולם. המערכת של מאנדיי מאפשרת לארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, תוך מתן אפשרויות נרחבות עבור המשתמשים. 

לדברי מנהל המותג במאנדיי, גיא שריקי, "הפרסומת הראשונה של מאנדיי בסופרבול היא נקודת ציון מרגשת עבורנו כחברה והזדמנות להגיע לקהל חדש באופן מעורר השראה. מערכת ההפעלה לעבודה של מאנדיי רלוונטית לכל עובד ועובדת, בכל ארגון ובכל תחום, והיא מקנה ללקוחות שלנו יותר כח מאי פעם ולכן רצינו לייצר תחושה של עולם עבודה נטול כח כבידה, ללא גבולות. אני גאה במיוחד על כך שאת הפרסומת והמהלך כולו הובילו ויצרו אנשי השיווק של מאנדיי, היושבים במטה החברה בתל אביב, שמוכיחים עד כמה צוות פנימי חזק הוא בעל תרומה ייחודית ויוצאת דופן להצלחה".
...
הישראליות בסופרבול
...
החברה הישראלית הראשונה שפרסמה בסופרבול הייתה סודהסטרים שפרסמה בסופרבול 2013. בהמשך פרסמה וויקס בכמה אירועי סופרבול, וגם מותג החומוס סברה של שטראוס. בסופרבול האחרון פרסומו שתי חברות טכנולוגיה ישראליות: הסטארטאפ גונג וחברת Fiverr. על כל אלה אפשר גם להזכיר את חברת גו-דדי שבחרה לפרסומת בסופרבול 2013 את הסופר-מודל הישראלית בר רפאלי, בפרסומת שהצליחה לעורר באזז אדיר בזכות הנשיקה שלה עם השחקן ג'סי היימן

לרוב מפרסומות בסופרבול חברות מזון ומשקאות, לצד אופנה וענקיות הרכב העולמיות. בשנים האחרונות חדרו לגזרה גם חברות טכנולוגיה, והשנה גם הקריפטו מגיע לסופרבול עם שתי חברות ענק בתחום: Crypto.com ו-FTX.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות