את זה אסור לכם לפספס: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבול

גמר ליגת הפוטבול ישודר בישראל, אבל את מקבצי הפרסומות בכיכובם של מילה קוניס, דמי מור, סת' רוגן והאבא מאמריקן פאי - חלק לא פחות חשוב באירוע - לא תוכלו לראות על המסך הקטן. בשביל זה אנחנו פה + כמה פרטים מעניינים על האירוע הענק
 | 
telegram
(1)

פוטבול הוא לא בדיוק הספורט הכי פופולרי מחוץ לגבולות ארה"ב, אבל ההתרגשות סביב משחק הגמר שלו - הסופרבול שיתקיים בלילה שבין 13 ל-14 בפברואר (שעון ישראל) - מתקרבת לשיא ולאו דווקא בשל המשחק עצמו. לצד ההתמודדות הספורטיבית (הפעם בין הלוס אנג'לס רמס לסינסינטי בנגלס) ובמיוחד לנוכח משבר הקורונה, גמר ליגת ה-NFL כולל עוד שני מרכיבים חשובים לא פחות: מופע המחצית והפרסומות שמופקות במיוחד עבור האירוע.
 
אז מה יהיה בצד האומנותי? אם תצליחו להחזיק מעמד עד אחרי 2:00 לפנות בוקר, תוכלו לצפות השנה במחצית המשחק את אמינם, ד"ר דרה, סנופי דוג, קנדניק לאמא ומרי ג'יי בלייג'.

90 פרסומות בסופרבול, 6.5 מ' ד' לפרסומת
 
אבל כאמור, למשולש הזה יש צלע חשובה לא פחות: סרטוני הפרסומת המושקעים שחלק מהחברות חושפות בימים ובשבועות שלפני האירוע כדי ליצור באזז למותגים שלהן. השנה ישלמו חברות לרשת NBC לא פחות מ-6.5 מיליון דולר עבור ספוט פרסומת 30 שניות בשידור ארצי, זינוק של כמעט 20% ביחס לשנה שעברה, אז שילמו 5.6 מיליון דולר ל-30 שניות. פרסומות בטריטוריות מקומיות יעלו הרבה פחות. הסכומים לא כוללים כמובן עלויות הפקה.
  
כ-90 פרסומות ישודרו במהלך משדר הסופרבול הקרוב. לפני מספר ימים אמר סגן נשיא רשת NBC למכירות ופרסום, דן לובינגר, כי מרבית יחידות הפרסום נשארו. הפרסומות ברשימת המפרסמים בסופרבול כוללות חברות מזון, משקאות וחטיפים, מותגי מכוניות והמון חברות טכנולוגיה, כולל גם קריפטו - הלהיט החדש באירוע הנוכחי.

בין המפרסמות אפשר למצוא את פייסבוק, אמזון פריים וידאו, הולו, פרינגלס, AT&T, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס, יונייטד איירליינס, אאודי, ניסאן, טויוטה, יגואר, יונדאי, פפסיקו, קוקה קולה, WeatherTech, אתר בוקינג, טאקו בל, חברת הסחר האלקטרוני היפנית Rakuten , וחברות הקריפטו Crypto.com ו-FTX.

שורפים מיליונים? נהנים מחשיפה ושיח מטורפים

הפרסום בסופרבול לא רק שנותן חשיפה של כ-100 מיליון צופים אמריקאים, אלא גם דיבור על הפרסומות שחלקן כאמור נחשף לפני כן על ידי החברות עצמן. כך יוצא שמאות מיליונים בארה"ב ובעולם כולו נהנים מפרסומות יצירתיות (לרוב) ומשעשעות (לעיתים), ואילו המפרסמים ששופכים כמה מיליוני דולרים טובים כדי לזכות בחתיכת נדל"ן במקבצי הפרסומות בסופרבול, נהנים מהשקעה שהיא הכי וליו-פור-מאני עבורם, בזכות שיח ערב ברשתות החברתיות ובתקשורת העולמית.
 
הבעיה מבחינתו הישראלים, שהשידור שמועבר באמצעות ערוץ הספורט, לא יכלול את מקבצי הפרסומות, ומה שנזכה לראות הוא את המשחק עצמו, ההופעות במחצית, שירת ההמנון בתחילת האירוע, ואת אולפן ערוץ הספורט. ולכן, קיבצנו עבורכם כמה פרסומות שיופיעו בסופרבול הקרוב, עם מספר לא מבוטל של סלבריטאים. תהנו.

חטיפים ומשקאות
 
מותג Lay's גייס את סת' רוגן ופול רוד לסרטון. בשלב הראשון החברה שחררה שני טיזר>>>
  
  
ואתמול חשפה את סרטון הפרסומת המלא>>>
  
 
הזמר והמפיק היהודי צ'ארלי פות' מככב בפרסומת של דוריטוס, אחת החברות הכי יצירתיות בכל הנוגע לפרסום בסופרבול. פות' מגלה שמישהו חדר לקרוואן שלו על סט ההפקה>>>
  
פפסיקו, יצרנית פפסי ומגוון מותגי חטיפים חוזרת שוב לאחים פייטון ואיילי מאנינג, כוכבי פוטבול לשעבר ואחים במציאות, שממשיכים לריב, ובסוף נקלעים למסע מטורף לעבר האצטדיון בלוס אנג'לס בו יתקיים הסופרבול>>>
  
חברת המשקאות Michelob ULTRA גייסה אף היא את פייטון מאנינג, לסרטון משעשע>>>
  
חברת החטיפים פרינגלס עם טיזר של שש שניות שמציג ציוץ בו נכתב: "שמישהו יעזור לי. היד שלי נתקעה בקופסת הפרינגלס">>>
  
באד לייט גייסה את השף הכוכב גאי פיירי לפרסומת למשקה שלה Bud Light Seltzer Hard Soda שמופיע לראשונה בסופרבול. בסרטון משמש פריירי כראש עיריית פלבורטאון שמקבל מכמה חברים שמגיעים לעיר דרך מעבר מתוך מקרר, את המשקה>>>
  
 
הימורים
 
ענקית הימורי הספורט DraftKings, שרכשה לפני פחות משנה את בלו ריבן הישראלית, מציגה את אלת המזל שלהם>>>

  
וסרטון נוסף של DraftKings שישודר בסופרבול>>>
  
 
טכנולוגיה ותקשורת
 
חברת המסחר האלקטרוני היפנית Rakuten עם אחת מכוכבות משחקי הכס האנה וודינגהם, בטיזר בו היא צוחקת ברשעות, ומשתעלת בסוף>>>
  
עבור שירות הפייבר שלו, גייסה חברת AT&T שתי כוכבות ענק, מילה קוניס ודמי מור, שלשתיהן משהו משותף: קוניס נשואה לאשטון קוצ'ר, מור הייתה נשואה לו בעבר. התוצאה נהדרת>>>
  
מטא (פייסבוק) תשדר פרסומת של 60 שניות במהלך הסופרבול. החברה שחררה טיזר על מקום מפגש שנוצר מחדש באמצעות מציאות מדומה כרשת מסעדות בשם Questy's >>>
  
רכב
 
הטיזר לפרסומת האקשן של ניסאן בכיכובו של יוג'ין לוי, הזכור כאבא מסדרת סרטי אמריקן פאי, הניב כבר יותר משמונה מיליון צפיות>>>
  

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרסומות של החטיפים מעולות!!!! (ל"ת)
    משקיע 03/02/2022 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות