קשת, רשת ומשרדי פרסום ודיגיטל נרתמו לקמפיין לשילוב אנשים עם מוגבלות
קמפיין חדש של החברה למתנ"סים בשם "כולנו גם וגם", הושק השבוע. עפ"י הערכות, גובה המדיה עומד על כמה מאות אלפי שקלים, לצד שילוט חוצות וקמפיין דיגיטל
קמפיין חדש שהשיקה החברה למתנ"סים, קורא להשתלבות של אנשים עם מוגבלות, בקהילה. סרטון של הקמפיין שהושק השבוע עלה ברשתות החברתיות וגם זוכה לתמיכה גם מצד ערוצי קשת ורשת, שהעניקו לו מדיה לפרסום במסגרת "זמן קהילה". על פי הערכות, גובה המדיה עומד על מאות אלפי שקלים בודדים.
קמפיין "כולנו גם וגם" בכיכובם של אנשים עם מוגבלויות, מדגיש שלכל אדם מגיע מקום שווה בקהילה, גם אם הוא עם מוגבלות. הוא קורא להצטרף לאלפי אירועי "פברואר יוצא מן הכלל" במתנ"סים בכל הארץ.
לצד המדיה מערוצי הטלוויזיה, זוכה הקמפיין לשיתוף פעולה עם חברת שילוט החוצות רפיד ובקמפיין דיגיטלי נלווה, ועם "Go Media One" לפרסום על גבי אוטובוסים. לקמפיין הושק אתר ייעודי.
כחלק מאירועי החודש והקמפיין, "יתחלפו" חלק ממנכ"לי משרדי הממשלה וכן ראשי רשויות רבים עם אנשים עם מוגבלות, שיתלוו אליהם במהלך יום העבודה ב-15 בחודש.
בסרטון מככבים אנשים עם מוגבלות, תחת הכותרת "כולנו גם וגם". בתחילת הסרטון נראים האנשים בפעילות שגרתית, מבלי שרואים את המגבלה שלהם, ורק לאחר מכן נחשפת המגבלה, כדי להדגיש ולהנכיח כיצד אנשים עם מוגבלות עובדים, מבלים, פעילים, והמגבלה היא רק מאפיין אחד ולא מה שמגדיר אותם.
מנכ"ל החברה למתנ"סים, טל בסכס, אומר כי "אנו מחויבים להמשיך במאמצים לשינוי ולהביא להשתלבות ילדים, בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות בכל קהילה, בכל חברה ובכל מקום. חשוב שנזכור שכולנו 'גם וגם', בכל אחד מאיתנו יש מגוון של תכונות, עוצמות וחוזקות, וכך גם אנשים עם מוגבלות ושאף קהילה אינה שלמה אם לא כל הפרטים בה מרגישים ויודעים שהם חלק מהקהילה, ושיש להם השפעה. פברואר יוצא מן הכלל הוא כלי אחד שנועד לסייע בכך".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה