חוזרים למתכונת מלאה: קמפיין משעשע למרתון סמסונג ת"א

אחרי הגבלות הקורונה ב-2021, חוזר המרתון בסוף החודש. קמפיין דיגיטל של משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג ספורטאי נרגש המתכונן לאירוע. הסובבים אותו דווקא מתלהבים מהאטרקציה אחרת שהמרתון מציע
 | 
telegram

בעוד פחות משלושה שבועות יערך מרתון תל אביב, שנולד אי-שם ב-1981. תהיה זו הפעם התשיעית שהמרתון יתקיים בחסותה של חברת סמסונג, והוא יכלול חמישה מסלולים שונים ברחבי העיר. לקידום האירוע, הפיק משרד הפרסום ליאו ברנט קמפיין דיגיטל שיופיע באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.

המרתון חוזר השנה למתכונת מלאה לאחר שבשנה שעברה נערך באופן דיגיטלי בשל מגבלות הקורונה. באירוע תשיק סמסונג מתחם מיוחד למשפחות וחברי הרצים, כשלדברי אנשי סמסונג, עלתה ההבנה שהמשפחות הן הכוח המניע מאחורי הרצים ברגעי הקושי והשיא. מתחם MARATON SAMSUNG & FRIENDS יכלול עמדת טיק טוק לצד עמדות מסאז' ועוד. 

בפרסומת שביים אסף אסולין, מוצג ספורטאי נרגש המתכונן למרתון ושר להנאתו בהתלהבות ”שהמרתון חזר” בסגנון מיוזיקל אמריקאי. הסובבים אותו פחות נלהבים מהרעיון ומוכנים לספוג את הרץ ו"שיגעונותיו" רק בשביל להיכנס למתחם Samsung & Friends. 

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל, מסרה כי "סמסונג שמחה לחזור ולהוביל זו השנה התשיעית את מרתון סמסונג תל אביב, אירוע הספורט הגדול בישראל המאפשר לכל אחד ואחת להמשיך לפרוץ גבולות ולעשות את הבלתי אפשרי. השנה, בניגוד לשנה שעברה בה לא יכולנו לרוץ יחד, כולנו ניפגש ונחזור לחוות מרוץ חגיגי ועוצמתי בו ירוצו כל המשתתפים והמשתתפות במתכונת הרגילה והמוכרת לקהל המרתון".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות