חוזרים למתכונת מלאה: קמפיין משעשע למרתון סמסונג ת"א
בעוד פחות משלושה שבועות יערך מרתון תל אביב, שנולד אי-שם ב-1981. תהיה זו הפעם התשיעית שהמרתון יתקיים בחסותה של חברת סמסונג, והוא יכלול חמישה מסלולים שונים ברחבי העיר. לקידום האירוע, הפיק משרד הפרסום ליאו ברנט קמפיין דיגיטל שיופיע באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.
המרתון חוזר השנה למתכונת מלאה לאחר שבשנה שעברה נערך באופן דיגיטלי בשל מגבלות הקורונה. באירוע תשיק סמסונג מתחם מיוחד למשפחות וחברי הרצים, כשלדברי אנשי סמסונג, עלתה ההבנה שהמשפחות הן הכוח המניע מאחורי הרצים ברגעי הקושי והשיא. מתחם MARATON SAMSUNG & FRIENDS יכלול עמדת טיק טוק לצד עמדות מסאז' ועוד.
בפרסומת שביים אסף אסולין, מוצג ספורטאי נרגש המתכונן למרתון ושר להנאתו בהתלהבות ”שהמרתון חזר” בסגנון מיוזיקל אמריקאי. הסובבים אותו פחות נלהבים מהרעיון ומוכנים לספוג את הרץ ו"שיגעונותיו" רק בשביל להיכנס למתחם Samsung & Friends.
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל, מסרה כי "סמסונג שמחה לחזור ולהוביל זו השנה התשיעית את מרתון סמסונג תל אביב, אירוע הספורט הגדול בישראל המאפשר לכל אחד ואחת להמשיך לפרוץ גבולות ולעשות את הבלתי אפשרי. השנה, בניגוד לשנה שעברה בה לא יכולנו לרוץ יחד, כולנו ניפגש ונחזור לחוות מרוץ חגיגי ועוצמתי בו ירוצו כל המשתתפים והמשתתפות במתכונת הרגילה והמוכרת לקהל המרתון".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה