בהשקעה של 6 מיליון ש': מזרחי טפחות עוקץ את המתחרים

עם סגירת סניפים וצמצום כ"א שעוסק בשירות ללקוחות, הבנקים מנסים לעשות פניית פרסה תדמיתית. בקמפיין חדש, החליטו במזרחי לצחוק על הבנקים המתחרים ולחדד את תפיסת השירות של הבנק עצמו
 | 
telegram
(4)


בנק מזרחי טפחות +1.62% מזרחי טפחות 16,290 +1.62% מזרחי טפחות בסיס:16,030 פתיחה:16,030 גבוה:16,290 נמוך:15,970 תמורה:28,413,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משיק קמפיין חדש שמהווה תשובה ובעיקר עוקץ את הקמפיינים של המתחרים שהעלו לאחרונה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ועלותו מוערכת בכשישה מיליון שקלים.
 
בלב הקמפיין ההסתלבטות על הבנקים האחרים שסגרו עשרות סניפים, צמצמו את כוח האדם שעוסק בשירות לקוחות והרחיקו את הלקוחות מהבנקאים, וכעת החליטו לנקות את התדמית עם הצהרות על כך שהם "רוצים את הלקוח יותר", "נלחמים עליו ועבורו" ומבטיחים למי שיעבור אליהם בנקאות קלה ונוחה.
 
במזרחי טפחות מדגישים את תפיסת השירות שלהם שבמרכזה - כך על פי הודעת הבנק - "בנקאי אנושי בסניף, ומסביבה מעטפת טכנולוגית של ערוצים דיגיטליים מתקדמים, שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש מתי שירצה, בקלות ובזמינות גבוהה, ועדיין, להסתייע בבנקאי האישי שלו בכל נקודת זמן. בשונה מבנקים אחרים, מזרחי-טפחות לא סגר סניפים, לא הקטין את מצבת כוח האדם וממשיך לראות בבנקאות האנושית, את המוטיב המרכזי במערכת היחסים עם הלקוח".
 
בתחילת הקמפיין שמלווה בשיר "הבלדה על חדווה ושלומיק", הפרזנטור של הבנק דביר בנדק אומר: "תראו אותם, התעוררו, פתאום הם מחייכים ללקוחות, רוצים אותם יותר, מבטיחים שהפעם יהיה להם נוח", ומיד מגיחים שלושה אנשים המופעלים כמעין בובה על חוט על ידי דמויות צבעוניות (אדום, ירוק וכחול), כשהם מתלוננים כי הבנקים השונים השאירו אותם לבד, ללא מענה אנושי. אמירתו של דביר: "בייחוד עכשיו הגיע הזמן לחתוך ולעבור לבנק שהתקדם אבל נשאר בן אדם", חותמת את סרט הקמפיין.
 
תרי ישכיל
, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "עם כל הכבוד להצהרות פרסומיות, לא די בהן כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. אנחנו, במזרחי-טפחות, ממשיכים לדבוק בתפיסה שהטכנולוגיה יכולה בהחלט לסייע ולשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו. לשמחתנו, לקוחות הבנק מעריכים את הגישה הזו שלנו ולא במקרה מוביל בנק מזרחי טפחות, זו השנה הרביעית ברציפות, את מדד טיב הטיפול בלקוחות הבנקים בישראל".

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלופים ביחס אישי
    טלי 19/02/2022 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מתחברת לשירות אישי על ידי בנקאי. מזרחי-טפחות בהחלט מיישמים את זה. בעוד מתחרים הולכים וסוגרים סניפים הם במגמה הפוכה לגמרי. שירות אישי מעולה.
    סגור
  • 3.
    בנק מזרחי טפחות
    תמיר 19/02/2022 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור לקוח שלהם אני חושב להיפך, הם בנק מאוד אחראי ורציני שלא משאיר אף לקוח ללא מענה ופיתרון על כל הבעיות שיש, נותן תמיכה ועזרה עם המון יחס אישי מעולה
    סגור
  • 2.
    מזרחי טפחות
    אלין 18/02/2022 06:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחילה בנק שבאמת מגיע לו קרדיט היחיד שנשאר אנושי עם מענה לכולם ולא בוטים שאין עם מי לדבר
    סגור
  • 1.
    מזרחי טפחות
    רעות 17/02/2022 22:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישי ואנושי,ככה צריך לעבוד. וזה מה שמזרחי טפחות עושים. כל לקוח הוא שם ולא מספר. אני גם אוהבת את זה שאני מגיעה לבנק יודעים מי אני כי יש מישהו שמטפל בי בדוטך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות