בלי משרד פרסום: 2 מיליון ש' לקמפיין של יבואנית מוצרי החשמל

היבואנית Unico עולה בקמפיין ראשון בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות עבור המותגים Tineco ו-Valera. הקמפיין הופק אין-האוס
 | 
telegram
(1)

יבואנית מוצרי החשמל Unico יוצאת בקמפיין ראשון מאז השקמה בישראל, עבור המותגים Tineco  ו- Valera. מדובר על מהלך מעניין של החברה שבחרה להפיק את הקמפיין כהפקה פנימית אין-האוס ולא באמצעות משרד פרסום.

היקף הקמפיין יעמוד על כשני מיליון שקלים, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בשלטי חוצות ובדיגיטל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

UNICO הוקמה ב-2019 על ידי ליאור ראובן, סמנכ"ל השיווק לשעבר של דייסון ישראל. החברה היא הזכיינית הבלעדית בישראל של מותג השואבים-שוטפים Tineco וכן של חברת Steamery  הסקנדינבית המייצרת מגהצים אנכיים ומותג מייבשי השיער השוויצרי Valera. 

לגבי Tineco, אומרים בחברה כי מטרת הקמפיין היא להמשיך בתהליכי הקידום ל-floor one s3, השואב שוטף החכם על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית לכל צרכן בישראל ולבססו כמוביל שוק בקטגוריית השואבים השוטפים. לגבי Valera, בחברה אומרים כי מטרת הקמפיין היא חיזוק וביסוס המותג – מייבש שיער צבעוני ומייבש שיער מקצועי - ויצירת מודעות לקהל יעד צעיר ומקצועי בתחום.

ליאור ראובן, מנכ"ל unico, מסר כי "אנו משיקים את קמפיין החשיפה למותגים המובילים שלנו מתוך אמון מלא במותגים אלו, המוצרים המקצועיים והחדשניים ביותר בתחום השואבים ומייבשי השיער".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טינקו זה אחלה מוצר
    יעקב 13/02/2022 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי את המוצר והייתי סקפטי ,אחריי חודשיים של שימוש השתנו לי החיים לא צריך לעשות ספונגה יותר
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות