מתוכנית לילדים לפרסומת למבוגרים: הקמפיין של דליק ווליניץ

המגיש המיתולוגי של "שמיניות באוויר" נבחר לפרזנטור של "שטיינר מכשירי שמיעה" לאחר שהיה בעצמו לקוח שלהם. הקמפיין שהפיק משרד הפרסום של אייל בלכמן, מוערך במאות אלפי שקלים
 | 
telegram

איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, יוביל קמפיין פרסומי לרשת "שטיינר מכשירי שמיעה" של חברת סונובה ישראל. זוהי הפעם הראשונה שהחברה מפרסמת באמצעות פרזנטור. 

ווליניץ כיכב בשנות ה-70 וה-80 עם תוכניות לילדים ונוער, בעונה הראשונה של זהו זה, ובהמשך בהגשת התוכנית שמיניות באוויר עם כלבו טוליפ. הוא גם משחק בתיאטרון ומזה שנים מגיש תוכנית בוקר ברדיו תל אביב. 

היקף הקמפיין שעליו חתום משרד הפרסום של אייל בלכמן, מוערך במאות אלפי שקלים, והוא יופיע על גבי אוטובוסים, ברשתות החברתיות ובעיתונים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. היצע השירותים של החברה כולל גם מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה.

אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה –סונובה ישראל מסביר כי "הבחירה בדליק, אחד מאנשי הטלוויזיה הרדיו והתיאטרון המובילים בישראל, הייתה ברורה וטבעית מתחילת תהליך הסינון למציאת הפרזנטוור המתאים ביותר עבורינו. דליק עצמו מתמודד עם ירידה בשמיעה ובמשך שנים ארוכות הדחיק את העניין. לאחרונה התחדש במכשירי שמיעה Phonak Paradise בסניף גן העיר שלנו, ונדהם בעצמו מהשיפור שחל באיכות חייו עקב כך. כך הפך בנקל מלקוח מרוצה - לפרזנטור מעולה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות