עוד רגע סופ"ש: חמשת הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מ-70 מיליון שקל הפסד לעשרות מיליונים רווח, אבל בעיות לא חסר. שנתיים סוערות במיוחד עברו על מנכ"ל רשת אבי בן טל: מצד אחד הציל את החברה מקריסה כלכלית, מאידך לא הצליח להעמיד תחרות לקשת. "ביז מדיה" על מנועי הצמיחה שאימץ באיחור, האסטרטגיה על המסך והניסיון להרים את זרוע הדיגיטל של החברה. לכתבה המלאה - לחצו כאן
- שיא לשוק הפרסום בישראל: 4.6 מיליארד שקל - זינוק של 13% ב-2021. עוגת הפרסום זינקה בשנה החולפת ביחס לשנת פריצת הקורונה ב-2020. על פי יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בפרסום בדיגיטל גדלה אך הנתח ירד במקצת, וגם עליו שולטות גוגל ופייסבוק. התאוששות בפרסום בקולנוע ובשילוט החוצות. לכתבה המלאה - לחצו כאן
- תקציב הפרסום של תאגיד השידור כאן יוצא למכרז. תשדירי השירות בטלוויזיה והפרסומות ברדיו, הכניסו בשנת הקורונה 2020 כ-81 מיליון שקל ברוטו לתאגיד. כעת יוצא המכרז למי שינהל את האופרציה סביב הפרסום בתאגיד. משרדי פרסום וגופי תקשורת אינם רשאים להתמודד. לכתבה המלאה - לחצו כאן
- הופעת מחצית מעולה, דרמה בסיום ו-100 מיליון צופים לסופרבול. אחרי השפל של שנה שעברה, השבוע נרשם זינוק במספר האמריקאים שצפו בדרמה בסיומה ניצחה הלוס אנג'לס ראמס את הסינסינטי בנגלס. משחקי החורף ששודרו לאחר מכן, נהנו מהמקפצה ורשמו שיא. לכתבה המלאה - לחצו כאן
- בהשקעה של 6 מיליון שקלים: מזרחי טפחות עוקץ את המתחרים. עם סגירת סניפים וצמצום כוח אדם שעוסק בשירות ללקוחות, הבנקים מנסים לעשות פניית פרסה תדמיתית. בקמפיין חדש, החליטו במזרחי טפחות לצחוק על המתחרים ולחדד את תפיסת השירות של הבנק עצמו. לכתבה המלאה - לחצו כאן
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה